משיב להתרסקות:סקר מנדטים שפורסם אמש מראה שלו הבחירות היו מתקיימות היום, מפלגת הליכוד הייתה זוכה ב-22 מנדטים בלבד ואילו יש עתיד של יאיר לפיד הייתה מובילה עם 24 מנדטים. חבר הכנס אורן חזן מהליכוד הגיב היום (רביעי) לתוצאות בשיחה עם ניסים משעל ודרור רפאל ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". "ראש הממשלה נתניהו צריך לעשות בדק בית אמיתי עם עצמו ולשאול איך הוא הגיע למקום הזה כי דווקא הממשלה הזו עושה דברים טובים", אמר חזן, "זו תוצאה של המאבק על העבודות בשבת והמאבק בצמרת. פניתי לנתניהו בעקבות המאבק שלו עם כץ ואמרתי לו שהוא חייב להפסיק את המריבות הפנימיות ב'ליכוד' כי הוא הופך אותן למריבות ציבוריות. אמרתי לו, 'איך אתה מצפה שהציבור ייתן בנו אמון כשאנחנו מצטיירים כמי שרבים בינינו לבין עצמנו כל היום'. את התוצאות אנחנו רואים כבר היום".





ההתקפות שלך על בכירי 'הליכוד', נתניהו, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ויו"ר הקואליציה, דוד ביטן נושאות פרי.


"אתה מפיל את הכל עליי. אז קודם כל זה מחמיא לי מאוד. אולי אני צריך לעמוד בראש המפלגה ואז נראה את תוצאות הסקרים. איך ממקום שאני משיב את אמון הציבור, עושה את עבודתי נאמנה כחבר כנסת, רואה עיוותים ותקלות וצועק, אני לא מבין איך דווקא אני הופך להיות חלק מזה. בדיוק ההפך. אני הולך ברחוב ורואה כמות אנשים אדירה שמצטרפת יום יום ל'ליכוד' בשבילי. שלשום בערב התארחתי בכנס ביישוב אלעד והמון חרדים התפקדו בשבילי ל'ליכוד'. באותו יום נאמתי במרכז הבינתחומי בהרצליה ועשרות סטודנטים באו להתפקד בשבילי ל'ליכוד'".


חזן דורש מנתניהו בדק בית. צילום: רויטרס
חזן דורש מנתניהו בדק בית. צילום: רויטרס


אולי מופעי הליצנות שלך ומירי רגב גורמים לאנשים לאבד את האמון במפלגה. בבחירות האחרונות נבחרת למקום ה-30, לפי הסקר אתה לא בכנסת הבאה.
"השאלה היא באיזה מקום אמוקם בפריימריז הבאים של 'הליכוד'. אני מזכיר שגם ערב הבחירות ב-2015 הליכוד פיגר במנדטים, כבר ראו את בוז'י ראש ממשלה, כבר הרכיבו כל מיני עוגות וקוקטיילים. יש סקרים שלפיהם פרס הוא עד היום ראש ממשלה. אני לא מתייחס לסקרים האלה. הם לא יותר מאשר אווירה רגעית שהתקשורת מנסה להפוך לדעת קהל".

חזן הוסיף כי הוא מביא עמו רוח חדשה לפוליטיקה. "קלמן ליבסקינד ושמעון ריקלין אמרו שאם בודקים את העובדות אז אורן חזן צודק. בכל הוויכוחים. אמנון אברמוביץ' אמר שאם מסתכלים על כל ההחלטות הביטחוניות והשינויים הביטחוניים של הקבינט, מראש הממשלה, דרך בנט ועד ליברמן וכל שרי הקבינט, יש אדם אחד שיש לו זכויות יוצרים על כל ההצעות, הרעיונות והאמירות וזה חבר הכנסת אורן חזן, שאמר את כולן לאורך השנה במאבק שלו מול נתניהו. זה לא היה במאבק שלי בנתניהו. לי אין מאבק בנתניהו. אבל למשל אמרו שאני נלחמתי בבוגי יעלון, שר הביטחון לשעבר. אני לא נלחמתי בבוגי. אני צעקתי את עמדתי במאבק נגד מדיניות הביטחון הכושלת. אני בסך הכל עשיתי את עבודתי כשליח ציבור נאמן. הציבור בישראל, אחרי הרבה מאוד שנים, קיבל סוף סוף פוליטיקאי חדש".