עצרת תמיכה במועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ נערכת הערב (רביעי) בירושלים, כאשר מאות ישראלים התומכים באייל ההון המיליארדר הגיעו להראות את תמיכתם במועמד, שבועיים לפני הבחירות. במהלך האירוע שודר נאום מיוחד שהקליטו טראמפ וסגנו מייק פנס לקהל, והגיעו גורמים רשמיים של המועמד כדי לשוחח עם האנשים ולעודד את האירוע. 

האירוע, שמתקיים תחת הכותרת "ירושלים לנצח",  נערך על רקע
טראמפ בנאום לישראלים
ההחלטות האחרונות של אונסק"ו נגד הקשר בין העם היהודי ומדינת ישראל לירושלים. 
אני אוהב את ישראל ואני מחויב לדת היהודית ולמסורת", אמר טראמפ בנאומו, שהוקלט מראש. "חשוב שיהיה לנו נשיא שמרגיש ככה. בשבילי לכבד את הדת היהודית זה עניין אישי. הבת שלי איוונקה ובעלה מחנכים את ילדיהם לפי הדת היהודית. הם תמיד מזכירים לי את הערכים החשובים ואת החשיבות של מנהיגות וערך המשפחה במסורת היהודית", אמר המתמודד, שמואשם בסדרה של הטרדות מיניות לכאורה בתקופה האחרונה.  

"הממשל שלי יעמוד תמיד לצדם של היהודים ועם ממשלת ישראל לחזק את הגשרים שמחברים בין אמריקנים וישראלים. ביחד נעמוד מול אויבים משותפים כמו איראן. ביחד נדאג להפוך את אמריקה ואת ישראל לבטוחות שוב".

אירוע "ירושלים לנצח" לתמיכה בטראמפ. צילום מסך טוויטר
במהלך הערב, אמר יועץ רשמי של דונלד טראמפ כי "ממשל טראמפ יפטר גורמים במשרד החוץ אם הם יתנגדו להעברת שגרירות ארצות הברית בישראל לירושלים". טראמפ מדגיש כבר תקופה ארוכה שיורה על העברת השגרירות, הממוקמת כרגע מסיבות דיפלומטיות בתל-אביב.