תוכנית הבוקר של טל ואביעד התייחסה היום (ראשון) לאמירתו מעוררת המחלוקת של יו"ר הקואליציה, דוד ביטן, שאמר כי רצח ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין ז"ל, לא היה רצח פוליטי, שכן לא נעשה על ידי פוליטיקאים. השניים ביקרו בחריפות את ביטן, והציעו מספר חלופות לסיבות בגינן התרחש הרצח, כשהם מזכירים לביטן גם את תפקידו הציבורי.

"דוד ביטן אמר באירוע שבתרבות האחרון 'שרצח רבין לא היה פוליטי'. נראה לי שהוא מדבר כל כך שטויות בגלל שהמוח שלו לא עובד בצורה מקסימלית". אביעד הגיב בציניות "זה היה על רקע רומנטי, לכן נרצח רבין". טל ניסה למצוא עוד סיבות לרצח רבין. יגאל עמיר היה איש של אנדרואיד ורבין איש של אייפון, אולי רבין לא מת, הוא עדיין בחיים, אל תאמינו לשמועות".
 
"מה הקייס הלוגי של דוד ביטן לומר שזה לא רצח פוליטי כי הוא לא נרצח על ידי פוליטיקאי, אלא על ידי אדם שרצה לעצור תהליך. הוא אמר גם שלא יגיע לעצרת, ממש היית חסר שם, ממש" אביעד התייחס לכך שדוד ביטן לא הגיע לעצרת לזכר רבין שהתקיימה אתמול, והוסיף "הטיעון שלו היא ברמת שיח של ילד קטן בכיתה ב', זה לא היה ספורט כי המורה לספורט לא עשה את זה".


בסוף השיחה התייחסו טל ואביעד לסערת סיפור סגירת התאגיד והאמירה של דוד ביטן: "אנחנו עוקבים אחרי הפייסבוקים של עובדי התאגיד, והם שמאלנים". "זה מטורף" אמר טל ואביעד הוסיף "זה מסוכן".
 
ראש הממשלה בנימין נתניהו העלה ביום שבת תמונת סלפי שלו ושל רעייתו שרה, ואיחל לה מזל טוב ליום הולדתה, והרים להנחתה לטל ואביעד: 
"אנחנו לא נעשה פתלפי" אמר טל בתחילת הדיון, "נראה לך שאני אשים את ראשי בחיכך". אביעד התייחס לכך שהתמונה היא פתטלפי מדויק "זה פתלפי לפי החוקים". 
 
לאחר מכן הם התייחסו לכך שביבי נראה כאילו זייף את התנוחה שבה שכב "אתה רואה שזה כנראה צולם בסנטרל פארק בניו יורק, זה ממש לקוח מהקליפים שהיו בשנות התשעים, ממש הצגה של נוחות ולא נראה אמין. אם זה היה מישל וברק אובמה היינו אומרים שזה ממש חמוד ומפרגנים" אמר אביעד. 
 
טל נגע בנקודה שהתמונה הועלתה ביום שבה התקיימה העצרת לזכר רבין מבלי התייחסות לרצח "הוא איחל לה מזל טוב ליום הולדת בדיוק ביום שהייתה העצרת לזכר רבין, היא נולדה יום אחרי שרבין נרצח, מה דחוף לך לברך את אשתך בפייסבוק דווקא ביום הזה? טיימינג גרוע!"