לא רבים חזו שדונלד טראמפ יהיה זה שייבחר לנשיאות ארצות הברית. חבר הכנסת אורן חזן מ"הליכוד", שהושווה למועמד הרפובליקני שזכה בבחירות, היה מאלה שהאמינו בניצחונו. ואמר ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" אמר חזן: "בפברואר אמרתי שיש מועמד, דונלד טראמפ, שכולם קוראים לו ליצן, בזים לו ולועגים לו, ואמרתי שהוא יהיה נשיא ארצות הברית. יש ניתוק מוחלט בין מה שהתקשורת חושבת שהיא מבינה (לבין התוצאות). זה לא פעם ראשונה ראינו את זה לפני שנה וחצי בבחירות בישראל".



"בניגוד לרוב האנשים בתקשורת, שבעיני הם זחוחים ויהירים, שלא מביטים למציאות בעיניים, אני קבעתי מזמן שזה סוף עידן הפוליטיקלי קורקט", הוסיף ח"כ חזן. "לציבור נמאס מהחליפות והעניבות, מסיסמאות ריקות מתוכן, מאמת מכובסת,מכל הבוז'יים והיובלים וכל האנשים האלה שעובדים עלינו בעיניים. זה עידן של עולם ויראלי, עולם וירטואלי, בן אדם מוציא מילה בצד אחד של העולם ובצד השני כבר מתרגמים אותה, וכשזה ככה, אנשים רוצים לשמוע את האמת כמו שהיא.





עומד שר הביטחון ואומר 'המצב הביטחוני טוב מאי פעם' כשכל יומיים נדקר בן אדם. או שר האוצר ושר הכלכלה אומרים ש'כלכלת ישראל הכי טובה בעולם' ואצל רוב האנשים הבנק מתקשר כל שעתיים ואומר תביא כסף. חלאס, לאנשים נמאס".



טראמפ, להזכירך, הטריד נשים, וטוענים שהוא גס רוח ותוקפני
"בסוף, גם הביטויים שדונלד אמר, ואני לא מסכים איתם, וחלק מההתנהלות מהעבר שלו, כשהוא לא היה מועמד ולא נשיא, ואני לא מסכים אליהן, בסוף רוב האנשים מתנהגים ככה ורוב האנשים מדברים ככה. אנחנו בני אדם", השיב ח"כ חזן.



אתה מתכנן לרוץ לראשות הממשלה


"כשטראמפ התחיל השוו אותו אלי. אפילו אמרו שדונלד טראמפ 'עשה' אורן חזן. בגיל 13 אמרתי שאני אהיה יום אחד ראש ממשלה. אני אגיע הכי רחוק שאני יכול כדי לשרת את הציבור בישראל. אני באתי לפוליטיקה להרבה מאוד שנים של פעילות, להיות החבר של כולם בכנסת, האזרח והנציג בכנסת. הבאתי לכנסת את הפשטות שלי מהבית. שפה פשוטה, של העם, נקייה, בלי סיסמאות".