רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, שוחחה הערב (שבת) טלפונית עם אשתו של נשיא ארה"ב המיועד, מלניה טראמפ. בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב ראש הממשלה נתניהו כי "השיחה הייתה לבבית וחמה מאוד. הגברת טראמפ אמרה שהיא מצפה לביקור של רה"מ נתניהו ורעייתו בהזדמנות הראשונה ושיהיו יחסים נהדרים גם בין המדינות וגם בין המשפחות". 
בהמשך הפוסט נכתב כי "בין השאר הן שוחחו על האתגר הגדול שבגידול ילדים תחת אור הזרקורים המתלווה אל העשייה הציבורית של אביהם הנבחר כמנהיג מדינה. בנוסף הן שוחחו על החשיבות הרבה שנעוצה בהקדשת זמן למשפחה ולתפקידן כאימהות לאפשר לילדיהן לגדול כמה שיותר באופן טבעי ורגיל ככל חבריהם". 
 
נתניהו וטראמפ בפגישה ב"טראמפ טאוור" בניו יורק, ספטמבר. צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה נתניהו שוחח עם דונלד טראמפ ביום רביעי, לאחר דבר היבחרו המדהים והמפתיע. נתניהו בירך אותו על ניצחונו ואמר לו כי "אין לארצות הברית בעלת ברית טובה יותר מישראל". בשיחה עלו גם סוגיות אזוריות וטראמפ הזמין את נתניהו לפגישה בארצות הברית "בהזדמנות הראשונה". נתניהו אמר לטראמפ כי גם רעייתו שרה מצפה לפגוש אותו ואת רעייתו מלניה.



מוקדם יותר אמר נתניהו, שנפגש עם הנשיא הנבחר לפני כחודש וחצי, כי "דונלד טראמפ הוא ידיד אמת של מדינת ישראל ונפעל יחד כדי לקדם את הביטחון, היציבות והשלום באזורנו".



נתניהו הוסיף כי "הקשר האיתן בין ארצות הברית לישראל מבוסס על ערכים משותפים, אינטרסים משותפים וגורל משותף. אני בטוח שהנשיא הנבחר טראמפ ואני נמשיך לחזק את הברית הייחודית בין ישראל וארצות הברית ונביאה לגבהים חדשים".