השדרן גבי גזית פתח היום (שני) את תוכניתו היומית ב-רדיו 103FM בהתייחסות לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשלל פרשיותיו החדשות. "איזה סתיו נפלא. באיזה מזג אוויר מדהים נתברכה המדינה הזאת. בעת שאירופה קופאת ואסיה מותכת, אנחנו בגן עדן אמיתי", התחיל גזית את שידורו, "יש לנו מזג אוויר מדהים ונופים משגעים מהגולן ועד לנגב. רק מה, משום מה פרויקט המבול של אלוהינו נדפק ואחרי שכולם טבעו, נולדו שוב חרא של בני אדם ובעיקר מנהיגות מטורללת, שעליה רק צריך לומר געגועיי לטראמפ".





"ראש הממשלה נתניהו הצליח שוב, כמו צוללת מתוחכמת - וסליחה על המטאפורה המשומשת- לחמוק מחקירה ולנער מעל הז'קט שלו את הפירור החדש של עסקת הצוללות ועורך דינו. פעם אחר פעם נתניהו משכלל את כישורי הלהטוטן שלו. כמו בדיקת שכרות שבה החשוד בשתייה נדרש ללכת על קו ישר בלי למעוד, נתניהו, עם חליפה, עניבה ויד קשורה מאחורי הגב, ביצע את הריקוד הידוע, ריקוד ההתחמקות וחזר לענייניו. פעם אחר פעם נתניהו מוכיח שבשרידות פוליטית הוא הטוב שבכולם. גם אם ייתפס בחשכת הלילה שודד בנקומט ברכב גנוב איכשהו הוא ייצא מזה. כזה ראש ממשלה אנחנו צריכים. מה, לא?"


"עושה את ההיפך המוחלט מהמצופה ממנו"

"נתניהו הוא ראש הממשלה הרע, הציני והאטום ביותר שהיה לנו מאז קום המדינה. בצד כשרון ההתחמקות המופלא, שאפילו הודיני מצדיע לו מקברו, נתניהו עושה את ההיפך המוחלט ממה שמצופה ממנהיג מדינה כל כך קשה לניהוג כמו מדינת ישראל. והנה דוגמית. עוד לא שכחו הדי הסונאר ומתפרסם הבוקר, שמקורבו של נתניהו, כך סיפר מנכ"ל תאגיד השידור החדש למבקר המדינה, לחץ עליו להחליף מינוי מסוים וחשוב בתאגיד, את המיועדת להיות מנהלת מחלקת החדשות. זה נתניהו שיודע שכל כוונת התאגיד הזה היא לנטרל השפעות פוליטיות. ונתניהו, כמו ילד קטן, אומר טוב, אז נעשה בדיוק ההיפך ממה שצריך".

"נתניהו קונה את השלטון שלו בכסף שהוא נותן למשתמטי הגיוס מה שהופך אותו לראש הממשלה המכוער של כל הזמנים. ממשלת ישראל בראשה הוא עומד מתעלמת ממצוקת הנכים והאמהות החד הוריות, מילדים רעבים ומיוקר הדיור והמזון. הממשלה עושה באופן אובססיבי את הדבר היחיד שהיא יודעת לעשות ומגדילה שוב ושוב את תקציב הישיבות של החרדים. הפעם היא מאשרת תוספת של 48 מיליון ומביאה את התקציב לשיא של כל הזמנים, קרוב למיליארד ורבע שקל. אתם יודעים מה אפשר לעשות במיליארד ורבע שקל, ששקל מזה לא צריך ללכת לחרדים? בכסף הזה ניתן להגדיל פי שלושה את סל הבריאות ולהציל אלפי אנשים ממוות. בכסף הזה ניתן להעלות את קצבאות הזקנה והנכות לאנשים שברגע הזה שוכבים משותקים במיטתם ומקבלי 2,300 שקל מהביטוח הלאומי. בכסף הזה ניתן להרים מהמקום הכי נמוך את הילדים בפריפריות, שאין להם סיכוי, כי הכסף שלהם הולך לחרדים".