פרשת הצוללות, שמסעירה את המערכת הפוליטית בימים האחרונים, ממשיכה להסתעף. במהלך הערב (שלישי) חשף העיתונאי רביב דרוקר בערוץ 10 התכתבות שקרתה, לכאורה, בין היועץ המשפטי של משרד הביטחון עו"ד אחז בן ארי, למנכ"ל המשרד דן הראל, שממנה עולה כי עורך הדין דוד שמרון פנה אל בן ארי, על מנת שהקונצרן טיסנקרוב, אותו הוא ייצג, אכן יקבל את המכרז הגדול לכלי השיט אותן חיפשו בישראל על מנת שיגנו על אסדת הגז. על פי דרוקר, מייל, שנשלח ב-22.3.14 ב-16:00 אחר הצהריים, מציג את הפנייה של עורך דינו של ראש הממשלה ליועץ של משרד הביטחון. אם אכן מדובר בעובדות, מדובר על מהלך שנעשה בניגוד להצהרתו, שהוא לא שוחח עם גורם בכיר של הממשל בישראל.

במייל ששלח עורך הדין בן ארי למנכ"ל המשרד, דן הראל, נכתב: "חוץ מזה שקיבלתי עותק של פניית ראש מל"ל אליך (אז יוסי כהן), התקשר אליי עו"ד דוד שימרון, שמייצג את קונסורציום טיסנקרוב, וביקש לדעת האם אנחנו עוצרים את הליכי המכרז על מנת לשאת ולתת עם לקוחותיו, כפי שנתבקשנו על ידי ראש הממשלה. 

(בן כספית: זה הכל צירוף מקרים? פרשת הצוללות: התמונה המלאה והמטרידה)
שמרון עצמו אמר בתגובה לכתבה: "לא אמרתי לעו"ד אחז בן ארי דבר על ראש הממשלה. גם לא ידעתי דבר על בקשת ראש הממשלה שעליה אני למד רק עכשיו בתקשורת, ועל חיבור הדברים ע"י בן ארי. הפירוש היחיד שיש למייל זה, אם הציטוט אכן נכון, הוא שאחז בן ארי ידע על בקשת ראש הממשלה, שעליה לא היה לי שמץ של מושג. לא היה לי שמץ של מושג על מעורבות ראש הממשלה בעניין הספינות, כל פירוש אחר אינו מתחבר לאמת.

בינתיים הודיע מוקדם יותר היום "קונסורציום טיסנקרוב" כי היא פותחת בחקירה עצמאית פנימית בחשד לאי סדרים בעסקה. בהודעה נכתב כי "דוד גנור הוא המעסיק שלנו, ואם יש מתווך משנה, מחובתו היתה לעדכן אותנו". בהודעה נטען כי זה הנוהל כשמגיעות הוכחות לכאורה להתנהגות בלתי ראויה, ואז בודקים את הכל על מנת לראות שאין חריגה בין הנוהל. מדובר בחברה שכבר סבלה מאי סדרים בעבר ורק לפני שבועיים התפטר מנכ"ל התאגיד אחרי שקיבל שוחד מפקיסטן.