ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בראיון לתכנית 60 דקות, שצפוי להיות משודר בלילה שבין ראשון לשני ברשת CBS, כי הוא מברך את דונלד טראמפ על בחירתו לנשיאות. "היחס שלו לישראל ותמיכתו בנו ברורות. יש לו רגשות חמים כלפי המדינה היהודית והעם היהודי, ואין על כך עוררין", אמר. נתניהו התייחס למערכת היחסים עם הנשיא היוצא ברק אובמה ואמר כי "היחסים בין ישראל לארה"ב יתחזקו תחת ממשל טראמפ".



על ההתנגדות להסכם הגרעין עם איראן ועל יחסיו עם אובמה, אמר נתניהו כי "זה לא אישי", והוסיף: "לא להתנגד להסכם עם איראן, כפי שאני חשבתי שיש צורך להתנגד, משום שהיא מסכנת את קיומה של ישראל? בטח שהייתי צריך להתנגד. לא הייתי מתנגד אם לא הייתי חושב שזה מסכן את ישראל".





נתניהו וטראמפ נפגשו כחודש וחצי לפני הבחירות, בביקורו האחרון בארצות הברית. נתניהו שוחח עם טראמפ לאחד בחירתו, בירך אותו על ניצחונו ואמר לו כי אין לארצות הברית בעלת ברית טובה יותר מישראל. בשיחה עלו גם סוגיות אזוריות וטראמפ הזמין את נתניהו לפגישה בארצות הברית בהזדמנות הראשונה.



מספר ימים לאחר היבחרו של טראמפ לנשיאות, שרה נתניהו שוחחה עם מלניה, רעייתו. "שיחה לבבית וחמה מאוד", נכתב בפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה, "הגברת טראמפ אמרה שהיא מצפה לביקור של רה"מ נתניהו ורעייתו בהזדמנות הראשונה ושיהיו יחסים נהדרים גם בין המדינות וגם בין המשפחות".



עוד נכתב בפוסט "בין השאר הן שוחחו על האתגר הגדול שבגידול ילדים תחת אור הזרקורים המתלווה אל העשייה הציבורית של אביהם הנבחר כמנהיג מדינה. בנוסף הן שוחחו על החשיבות הרבה שנעוצה בהקדשת זמן למשפחה ולתפקידן כאימהות לאפשר לילדיהן לגדול כמה שיותר באופן טבעי ורגיל ככל חבריהם".