הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) בישיבתה השבועית את מינויו של אריאל משעל למנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. משעל בן 42, נשוי ואב לשלושה, עו"ד בהשכלתו, שימש בשנה וחצי האחרונות כיועץ ברשות לפיתוח הגליל ועבד במשך שנים בתפקידי ניהול בתחום התקשורת והמכרזים. הוא מחליף בתפקיד את סיגל שאלתיאל הלוי שכיהנה בתפקיד בשלוש השנים האחרונות.



משעל הוא המנכ"ל הראשון שממונה במשרד בו כיהנו עד עכשיו מנכ"ליות בלבד. הוא מקבל לידיו משרד ששילש את תקציבו בשנה האחרונה בעקבות צירופם של יישובי הפריפריה החברתית תחת אחריות המשרד, יישובים ושכונות במרכז הארץ שמצבם הסוציואקונומי נמוך והשר דרעי התעקש להכניסם תחת אחריות משרדו, שעוסק במגוון תחומים ביישובים בהם הוא פועל כמו דיור, השכלה, בינוי תעסוקה ואירועים.

המנכ"ל החדש אמר הבוקר: "אני רוצה להודות לשר אריה דרעי על האמון שנתן בי כמנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, תפקיד בעל חשיבות רבה לפיתוח חבלי ארצנו ועזרה לאוכלוסיות מוחלשות. אני מקווה ומשוכנע כי ביחד עם עובדי המשרד אצליח לעמוד באתגרים הרבים ולהעניק ככל שניתן שוויון הזדמנויות לתושבי הפריפריה". 
השר אריה דרעי: "אני רוצה לברך את המנכ"ל הנכנס. אני סמוך ובטוח שאריאל ימשיך לפעול למען הנגב, הגליל והפריפריה החברתית ולצמצום הפערים בין הפריפריה למרכז".