הראפר יואב אליאסי, המוכר בכינוי "הצל", דורש ממארגני הליכודיאדה, המפגש השנתי של פעילי הליכוד המתוכנן בחודש הבא באילת, להסיר את שמו מרשימת המתמודדים בפריימריז המדומים, האטרקציה המרכזית של ההתכנסות. בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב הצל: "עכשיו ראיתי שצירפו אותי ללא רצוני לדבר הזה שנקרא הליכודיאדה. אז לפני הכל, אני רוצה שתדעו שלמרות בקשות חוזרות שלי למארגנים, ובקשה מפורשת שלי לא להשתתף ושלא יכניסו את השם שלי לדבר הזה ושאני לא מעוניין לקחת חלק בזה, לא הזיז להם והכניסו אותי בכוח".



הצל ניסה להבהיר בפוסט את התנגדותו, וכתב: "הצטרפתי לליכוד לא כדי לדפוק צ'ייסרים עם בני בגין ולא בשביל לשחק מרקו פולו עם צחי הנגבי בבריכה. נכנסתי כדי לגרום להם להפסיק להתנצל, להפסיק להתבייש במילה 'ימין'. מה לי ולכל העסקנים והקומבינטורים. מה לי ולכל השקרים והצביעות שיצופו שם. איפה הליכוד הצנוע של בגין וז'בוטינסקי. מה הבדיחה הזאת?".



הוא הציע כי במקום "לשלם 1,000 שקל על בטן גב באילת", שכל חבר כנסת ייקח על עצמו פרויקט חברתי - למשל לעזור לחיילים בודדים או לשפץ בתים של ניצולי שואה.





מהפקת הליכודיאדה נמסר בתגובה: "אחרי סדרת אמירות שבהן הובן בבירור כי בכוונתו להתמודד ברשימת הליכוד, נכנס הצל למדגם הפריימריז שבוחן את מצבם של מועמדים ברשימה. אנו מצפים ממי שמתעתד להיכנס לפוליטיקה לקחת הכול ברוח ספורטיבית ולא לחשוש מקלפי מדגם".