החשדות נגד נתניהו: ראש הממשלה יתאם בתחילת השבוע מועד בו יגיע ללשכתו בירושלים צוות החקירה, בראשותו של ראש היאח"ה, תנ"צ כורש בר נור. מיד לאחר מכן, היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, יוציא הודעה רשמית על הנחייתו לעבור מבדיקה לחקירה. 



על אף שהיועמ"ש כבר אישר למשטרה לעבור משלב הבדיקה לשלב החקירה, נמנעים מנדלבליט והעובדים תחתיו, וכן המשטרה, מלהוציא הודעה רשמית בעניין. 



עוד נודע ל"מעריב אונליין", כי צוות החוקרים הבכיר ביותר במשטרה נערך לחקירת ראש הממשלה, וכן בהמשך לגביית עדות בשלב הראשוני, מבנו הבכור, יאיר נתניהו, במסגרת אחת משתי הפרשות שנבחנו בחודשים האחרונים. בינתיים, המשטרה מנסה לגייס עד מדינה שיאשש את המסמכים והמידע שהעביר לחוקרים במהלך הבדיקה שנערכה. 





כאמור, צוות החוקרים שטיפל במספר נושאים לא מבוטל במהלך הבדיקה, יתמקד על פי הנחיות היועמ"ש בבחינת הנושא העיקרי - קבלת טובות הנאה, לרבות תרומות וכספים, וכן העברת כספים לחשבונות הבנק של בני משפחת נתניהו, או חשבונותיהם של מקורביו, זאת כשאותם כספים משמשים את בני משפחת נתניהו לכאורה. 



בנוסף, נבחנת פרשה נוספת שפרטיה חסויים בתכלית, והיא קשורה, ככל הנראה, לאותם עדים מרכזיים ששיתפו פעולה עם צוות הבודקים, וטרם הביעו הסכמתם לשמש כעדי מדינה בשלב החקירה. 



גורמים המעורים בפרטים מציינים: "טרם נקבע מועד רשמי לחקירת ראש הממשלה, אולם כבר בתחילת השבוע ייקבע המועד בתיאום מול ראש הממשלה ולאחריו יוציא היועמ"ש מנדלבליט הודעה רשמית שתחשוף את החשדות המרכזיים, לפחות באחת משתי הפרשות שנבחנו עד לאחרונה. היועמ"ש יסביר כנראה גם מדוע הורה לוותר על חקירה בנושאים נוספים שלרשויות החוק היה רצון שייחקרו".