חברת הכנסת ציפי לבני (המחנה הציוני) התייחסה היום (שבת) לחקירת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בשבתרבות במודיעין, עם עמליה דואק. "נתניהו צריך להחליט אם הוא רוצה להיות אוליגרך או ראש ממשלה", אמרה, "היועץ המשפטי צריך להכריע כמה שיותר מוקדם, ההתמשכות של חקירות בישראל הופכת להיות בעיה". 

לדבריה, ההתנהלות הפוליטית של נתניהו בעניין עמונה והכשרת הלא חוקי שם, ההתנהלות שלו בעניין אזריה והניסיון להכשיר את הלא אתי בצהל והניסיון להכשיר את הלא ערכי וחוקי בעניין משפחתו - גרמו לו לאבד את התוקף המוסרי להיות ראש ממשלה. היא הוסיפה: "כששרת המשפטים שקד לא אומרת שחנינה זה לא ערכאת ערעור, שפוליטיקאים לא צריכים להתערב בהכרעת הדין - אז מערכת המשפט נשחקת. לכן נשיאת העליון צריכה להוציא הודעה דחופה שמגנה על השופטים ועל המערכת".

ח"כ יחימוביץ': "קרב הרגע שהוא יצטרך להשעות את עצמו"
 

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' התייחסה בשבתרבות בתאטרון "הבימה" בתל אביב לחקירה ואמרה כי "קרב הרגע שנתניהו יצטרך להשעות עצמו". לדבריה, מדובר בשחיתות מעוררת שאט נפש: ראש ממשלה עם "שוגר דדי". זהה למעטפות טלנסקי. היא הוסיפה: "הניסיון להקל ראש באספקה שוטפת של סיגרים ואלכוהול לראש ממשלה מכהן לא יצלח. זו אינה פרשה גבולית. זה מתן ישיר של שווה כסף, הרבה כסף. זה מעורר שאת נפש ובוז, זו חרפה, וזו שחיתות לשמה".
לדבריה, אין כל הבדל בין מעטפות הכסף של טלנסקי לבין המעטפות האלה. וכאן מדובר ביותר כסף, ועוד בפרשה המוגדרת "שולית" ביחס לחקירה הנוספת. "בהכרעת הדין של אולמרט אמר השופט דוד רוזן כי לפני הכל ובלי קשר לשאלה אם הייתה תמורה בעבור הכסף, בית המשפט היה צריך להשתכנע שהייתה העברת כסף מצד לצד. היש משהו פשוט וברור מזה?", סיכמה,  "אני מצפה משותפותיו הקואליציוניות של נתניהו, מכל מי שידיו נקיות, לא להמשיך לכהן תחת ראש ממשלה מושחת. לא צריך לחכות לרגע שבו נגיע לכתב האישום". 
חבר הכנסת חיים ילין (יש עתיד) אמר באירוע שבתרבות  בנס ציונה כי הוא מקווה ש"ראש הממשלה ייצא נקי מהחקירות - הן רק מגבירות את חוסר האמון של הציבור במערכת הפוליטית, שממילא נמצא בשפל". הוא הוסיף: "את נתניהו אנחנו מעדיפים להחליף בקלפי, ולא בשל סיגרים ושמפניה ורודה".