הצעת החוק לאי הפללת הקנאביס תעלה להצבעה ביום ראשון הקרוב בוועדת השרים לענייני חקיקה – כך הודיעה אתמול יוזמת ההצעה, ח"כ שרן השכל (ליכוד). השכל העלתה בפייסבוק תמונה שלה מחזיקה שלט שעליו נכתב "ארדן, הגיע הזמן". בפוסט מצורף כתבה כי "השר גלעד ארדן דחה בפעם החמישית  את המפגש האחרון והמכריע של ועדת ארדן־השכל.



"חברי הוועדה היו אמורים להגיש את הסיכומים והמסקנות בעניין אי הפללת צרכני קנאביס נורמטיביים, ומהמסקנות הללו ארדן חושש. הוא יודע שהמלצות הוועדה יובילו לאישור הצעת החוק שהגשתי לביטול ההפללה, והוא מנסה לדחות את הקץ. ובכן, הקץ הגיע. ביום ראשון הקרוב אגיש לוועדה את הצעת החוק שלי".



בפנייה לשר ארדן הוסיפה: "בידך לבחור אם לתמוך בחוק מתבקש ונכון, או להמשיך להתנגד לו בניגוד לרצון האזרחים ובניגוד לכל היגיון חברתי, משפטי, כלכלי וערכי".



עוד כתבה כי "לאורך הדרך הוועדה התנהלה בסחבת מכוונת ובדחיינות, ובצורה שמעלה סימני שאלה בנוגע לכנות הדיונים. עם זאת, הצלחנו להביא לשינוי, והיום רוב חברי הוועדה תומכים באי הפללה של צרכני קנאביס".



לדבריה, "נציג הציבור התבטא לא אחת בעד הצעת החוק שלי; נציגת משרד המשפטים הביעה לא פעם במהלך הפגישות בוועדה את תמיכתה, ואפילו הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול פרסמה לפני מספר שבועות הודעה הקוראת לאי הפללת הצרכנים".