ערוץ 10 דיווח אמש כי בנוסף לחקירות 1000 ו-2000, מתנהלות שתי בדיקות נוספות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בין השאר, על פי הדיווח נבדקות פרשה 3000, העוסקת בפרשת הצוללות, ופרשה 4000, עליה לא ניתנו פרטים נוספים. מגישת חדשות 10 איילה חסון, שחשפה את הפרשות, הגיעה הבוקר (שלישי) להתארח בתוכניתם של ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM עשתה סדר בכל הפרשות.






חסון:
"תוך כמה שבועות העסק יסתיים שמה, תהיה המלצה של המשטרה. אני לא יודעת אם היא תהיה המלצה כאמירה ברורה, כי כבר המפכ"ל כשהוא נכנס לתפקיד שלו אמר שלא תפקיד המשטרה להמליץ, אבל בסב-טקסט של מה שיגידו שיש מספיק ראיות או שימצאו ראיות-וואט אבר. אז תהיה שם המלצה להגיש כתב אישום בצורה כזו או אחרת, וזה יבוא לשולחן של מנדלבליט ושל הפרקליט ההמדינה והם ידונו מה לעשות או לא לעשות. היו כבר עשרות מקרים שהייתה המלצה של משטרה או מחשבה שיש מספיק ראיות וזה נזרק לפח הזבל של ההיסטוריה, ואז אמרו בעיתונות אהה זה לא נחשב אם אין כתב אישום. חברים שלחו לי תמונה שיש שמפניה ורודה שנקראת איילה".



משעל: אוי ואבוי. תארי לך ששרה שתתה אותך כל יום...אוי איילה אני יוצא מהאולפן להירגע...מה גם שמני נפטלי אמר בעדות שלו, שלפחות כשהיה מגיע השמפניה והיא הייתה משתמשת בזה לפחות חצי יום היה שקט בבית"



לאחר מכן, התייחסה המגישה לפרשה 3000, חסון: "זה נוגע ככה: לכלי השייט בעצם...זו חקירה שהתנהלה בלי שום קשר לפרשות נתניהו, בהתחלה גם היו את הפרסומים של רביב דרוקר בערוץ 10 על הצוללות. החקירה הזו שהייתה במשטרה קיבלה תפניות כאלה ואחרות, והעניין נבדק. אני רוצה להזכיר לכם שבזמנו, שמנדלבליט, כשנפתחה החקירה בעניין של נתניהו, הוא אמר זה בדקנו אווט, בזה דנו אווט...לא מתאים, לא נמצא. כי הגיעו המון רכילויות ואינפורמציות ומידע..וספי היה איתי פעם באיזה פגישה של איזה גורם בכיר, שאמר שהמון גורמים חלק מהעיתונות, חלק בעלי אינטרסים הביאו מידע והמידע הזה נמצא לא אמין".



עובדיה: "היה איזה דיבור, הנחת עבודה, שזה לא נוגע בתניהו. לפי מה שאת מבינה, ההתפתחויות האחרות בחקירה מחברות את ההסתעפויות?



חסון: "תראה, זורם מידע. נגיד אנחנו עושים תחקיר, זורם מידע, מישהו אומר זה כן קשור מישהו אומר זה לא קשור מישהו אומר ככה זה קשור מישהו אומר דרך המכרז זה קשור. בודקים את הדברים. אני לא יודעת להגיד בוודאות לאן זה ילך, כמה זה עוצמתי, עד לאן זה יגיע אם זה יעצר...מוקדם לאמר.



משעל: "האם מעורב פה איזה עוד מיליארדר שנתן מתנות למשפחת נתניהו?"



חסון: "הייתי אומרת שפרשה 1000 זה פרשת מתנות לכל סוגי המיליארדרים עלי אדמות, פרשה 2000 זה פרשת התקשורת, פרשת 3000 זה מעל פני הים ומתחת לפני הים".