השר צחי הנגבי התייחס הערב (שבת) לראשונה למינויו כממלא מקום שר התקשורת, לאחר העתירה של המחנה הציוני בעקבות הקשר שנחשף בין נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס. הנגבי התייחס בראיון ב"פגוש את העיתונות" לסוגיה המרכזית העומדת כיום במשרד התקשורת, תאגיד השידור הציבורי. "אין ספק שזה האחד הנושאים המרכזיים, גם בעיניו של ראש הממשלה. אנחנו בליכוד חושבים שרשות השידור שוקמה והיינו רוצים למנוע את הסגירה שלה, ולסגור את התאגיד. השיח כרגע הוא מול השר כחלון ומשרד האוצר, והבנתי שראש הממשלה יעדכן אותי לגבי העניין כשהוא יחזור מאוסטרליה", אמר הנגבי. 

הנגבי סירב להתייחס למניעים מאחורי סגירת התאגיד, ולא התייחס להתבטאויות קודמות כמו אלו של ח"כ דוד ביטן או השרה מירי רגב, שטענו כי יש לסגור את התאגיד כיוון שהוא יהיה מזוהה פוליטית עם השמאל. "אני לא רוצה לכבול את עצמי, אבל העניין הוא יותר תקציבי מתקשורתי", אמר. 

הנגבי נשאל מדוע קיבל את המינוי לשלושה חודשים בלבד ואמר "זאת המשימה שראש הממשלה הטיל עליי. אני כבר שבעה חודשים מנהל בפועל חלקים מהמשרד. דיברו איתי מאנשיו כשהיה בוושינגטון". 
לגבי מידת העצמאות שתהיה לו בתפקיד, שנחשב חשוב במיוחד לנתניהו, אמר: "אני יכול לומר שבחודשים האחרונים בהם סייעתי בענייני המשרד, ראש הממשלה לא דיבר איתי אפילו מילה, גם לא על נושאים שהם בבת עינו – כמו עניין בזק. עם זאת, ממשלה היא תזמורת – ובוודאי שראש הממשלה ינחה אותי לפני המדיניות שהוא מאמין בה. המטרה שלי היא לנהל את המשרד לפי המימדים הממלכתיים והממשלתיים, אלה דברים חשובים שנוגעים לתעסוקה, כלכלה וביטחון. אני אעשה את מה שטוב למדינה ולמשרד התקשורת, אבל צריך לשמוע מה חשוב לראש הממשלה בהובלת המדינה".