מי מפיץ בגוש דן שלטים הקוראים ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להשעות את עצמו מטיפול בתיקי נתניהו? במקומות שונים בגוש דן הוצבו היום (ראשון) שלטי חוצות עם תמונותיהם של מנדלבליט ונתניהו תחת הכותרת "שומר הראש של נתניהו", והכיתוב "היועץ המשפטי לממשלה לא יכול להחליט אם יוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו. מנדלבליט, תשעה את עצמך".
 
עו"ד אלדד יניב, שעתר לבג"צ בדרישה שמנדלביט יפסול את עצמו מעיסוק בתיקי נתניהו בשל הקשר ביניהם והעובדה כי מנדלבליט כיהן בעבר כמזכיר הממשלה אמר למעריב אונליין כי הוא לא עומד מאחורי השלטים והוסיף: "שלטי החוצות "מנלדבליט שומר הראש של נתניהו" הם אמת בפרסום. כבוד לישראלים פטריוטים שממשיכים להיאבק לתיקון ישראל האהובה שלנו ולא מוותרים".
בתגובה המקדמית החריפה שהוגשה בתגובה לעתירות של יניב בידי עורך הדין יוסי כהן, מטעמו של נתניהו נאמר כי "מטרת העתירות שהוגשו ברורה - הפעלת לחץ על היועץ המשפטי לממשלה, תוך הצגתו כמוטה, כפחדן וכהססן, הפועל מתוך מניעים זרים, כפי שהם מכנים אותו: 'היועץ המשפחתי לממשלה'. תארים אלה ייחסכו ממנו אם יחליט ומיד להעמיד לדין את ראש הממשלה. או אז יחזור להיות אדם אמין".

"אמת בפרסום".  אלדד יניב. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
"אמת בפרסום". אלדד יניב. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נתניהו האשים את יניב ואת כלי התקשורת בקנוניה נגדו: "מטרת העתירות שהוגשו ברורה - הפעלת לחץ על היועץ המשפטי לממשלה, תוך הצגתו כמוטה, כפחדן וכהססן, הפועל מתוך מניעים זרים, כפי שהם מכנים אותו: 'היועץ המשפחתי לממשלה'. תארים אלה ייחסכו ממנו אם יחליט ומיד להעמיד לדין את ראש הממשלה. או אז יחזור להיות אדם אמין".
גם חבר כנסת אראל מרגלית שהגיש עתירה הדורשת לחקור את נתניהו בנושא הצוללות אמר כי אין לו קשר לכרזות הפרסום והוסיף: “ביום רביעי יתכנס בית המשפט לדיון בהרכב שלושה שופטים לדון בעתירה של מרגלית לחקור את נתניהו בפרשת הספינות והצוללות. עורכי הדין של ראש הממשלה ביקשו לדחות את הדיון על הסף אך בית המשפט החליט לא לקבל את בקשתם".