סביב אירועי יום האישה שיצוין מחר ברחבי העולם, ופחות מחודשיים ממחאת הלבוש שהתעוררה במשכן הכנסת ועוררה סערה בקרב נשים וגברים כאחד, התעוררה אמש סערה נוספת דווקא בבית הנבחרים, שם החליטו שני חברי כנסת להעיר על לבושה של אחת אחרת. חברת הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני) סיפרה הלילה (שלישי) כי בעת שהגיעה אתמול למשכן הכנסת ספגה הערות פוגעניות בשל לבושה.



במהלך דברים שאמרה אתמול על דוכן הנואמים התפתח ויכוח בינה לבין חברי הקואליציה. גם ח"כ אורן חזן (ליכוד), שנכח במקום, קרא לעברה: "אם הייתי מגיע עם גופייה לכנסת היו נותנים לי לדבר"?.



חברת הכנסת סיפרה בציוץ שהעלתה לרשת הטוויטר על שאירע: "לרגל יום האישה שני ח"כים, הראשון סרסור בעברו והשני ממפלגה שלנשים אסור לרוץ בה, נזפו בי כי לבשתי שמלה חשופת כתפיים. חג שמח לכולן".




בהתייחסות לאירוע אמרה מאוחר יותר שפיר: "השנה היא 2017. למי שלא שמע, נשים היום הן לוחמות בקרקע ובאוויר, מנהלות ודירקטוריות, ח"כיות ושרות. ראוי שחברי הכנסת הנכבדים יתעסקו בלהשיב לדברים שעליהם אנחנו מדברות במקום להתעסק במה שאנחנו לובשות".



ח"כ אורן חזן מסר בתגובה: "הפרובוקציות הזולות של חברות כנסת מהשמאל הקיצוני כדוגמת סתיו שפיר שמוכנות לעשות הכל בשביל פרסום אישי ופרובוקטיבי לוקחות את הכנסת למקום נמוך שאינו ראוי להתייחסות. התנהלותה הזולה של שפיר ושקריה הנלוזים מעידים עליה יותר". 
"מכל מילה נוספת שאפשר להגיד עליה. ובאשר למקרה עצמו אני לא מתנצל. כנסת ישראל היא מקום מכובד וראוי שנכבד אותו בצורת הלבוש שלנו. אני עדיין שואל את השאלה איזו מהומה הייתה מתקיימת במליאה אילו הייתי עולה במליאה עם כתפיים חשופות לנאום. אני שואל את עצמי איפה יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שעד לא מזמן ביקש למדוד בגדים עם סנטימטרים בכניסה למשכן.
עוד אמר: "בעקבות דיבה שהוצאה עליי היה מי ששילם על דברים כאלה בביהמ"ש. לשפיר ש חסינות אז היא מרשה לעצמה אבל לנו יש את ועדת האתיקה".