חוק המואזין שאושר אתמול במליאת הכנסת בקריאה טרומית, לאחר דיון סוער, ממשיך לעורר סערה במערכת הפוליטית והבוקר תקפה שרת התרבות מירי רגב (ליכוד) בחריפות את יו"ר הבית היהודי משום שפרסם פוסט בו כתב כי הוא "התבייש" בעקבות אישור החוק. "יאיר, בוקר טוב", כתבה השרה רגב בדף הפייסבוק שלה. "האמת לא הופתעתי מהתגובה שלך על חוק המואזין. מתי התעוררת מרעש המואזין?", עקצה השרה. "אה, שכחתי הרעש היחידי שמפריע את מנוחתך הוא רעש מכונת האספרסו במרכז שוסטר. יאיר....תתעורר. אתה מנותק!", הוסיפה. רגב רמזה למקום מגוריו של לפיד, בשכונת רמת אביב ג' היוקרתית שבתל אביב. 

"בוקר טוב יאיר, תתעורר". רגב. צילום: פלאש 90
"בוקר טוב יאיר, תתעורר". רגב. צילום: פלאש 90
זעמה של השרה רגב יצא על פוסט שפרסם אמש לפיד, בעקבות העברת החוק בכנסת, בו כתב: "הכנסת העבירה היום את חוק המואזין בקריאה טרומית. התביישתי". לדברי יו"ר יש עתיד, "אני איש לאומי שמאמין בכך שישראל היא מדינה יהודית. אלא שחלק מהזהות היהודית של ישראל היא העובדה שאנחנו לא מנסים להעליב בני דתות אחרות. זהו הבסיס המוסרי העמוק לדרישתנו מאומות הועלם להגן על היהודים החיים אצלם, על אורחות חייהם, על חופש הדת שלהם".

חוק המואזין גרם לתקרית לא רק בין השרה רגב לח"כ לפיד אלא גם בין ממלכת ירדן לבין מדינת ישראל לאחר שרדן גינתה אתמול את אישור החוק בכנסת.
 שר ההסברה של ירדן מוחמד אל מומיני אומר כי על פי הסכם השלום בין שתי המדינות, ישראל חייבת לכבד את תפקידה של ירדן בכל הנוגע למסגדים ולמקומות הקדושים במזרח ירושלים. "החוק שאושר בכנסת הוא הפרה של הסכם השלום ושל התחייבויותיה המשפטיות של ישראל", אמר השר הירדני.