מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס לראשונה היום (שבת) לתקיפה שביצע חיל האוויר בסוריה אתמול, תקיפה שנועדה ככל הנראה למנוע העברה של נשק מתקדם מסוג כלשהו לארגון הטרור הלבנוני. "ישראל מתערב שוב ושוב בסוריה", אמר נסראללה, שטען כי פעולות ישראל הן בגלל "חשש מתבוסת דאעש". 
 
"סוריה ניצחה אך היא ממתינה לתבוסת הטרוריסטים", אמר נסראללה בנאום שנערך לרגל יום הולדתה של פאטמה, בת הנביא מוחמד, שאורגן על ידי ארגוני נשים בחיזבאללה. "נתניהו זחל למוסקבה כדי להתחנן בפני הנשיא פוטין, כי הוא חושש מתבוסת דאעש, שכן התבוסה של ארגון זה בסוריה פירושה תבוסת התכנית שמוביל נתניהו".

ראש הממשלה נתניהו ונשיא רוסיה פוטין. צילום: רויטרס

 
כזכור, אתמול זומן שגריר ישראל ברוסיה לשיחת הבהרה במשרד החוץ הרוסי בעקבות חשיפת התקיפה. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס עצמו לפעולה ואמר כי  "המדיניות שלנו מאוד  עקבית. כשאנחנו מזהים ניסיונות להעביר נשק מתקדם לידי חיזבאללה, ויש לנו את המודיעין, ויש לנו את ההיתכנות המבצעית, אנחנו פועלים למנוע את זה. זה מה שהיה וזה גם מה שיהיה". 
 
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק התייחס לשיגור טיל החץ לעבר טיל הנ"מ ששיגר צבא סוריה במהלך הפעילות. ברק אמר כי "פעולה כנגד ניסיון לחמש בנשק מתקדם את חיזבאללה היא עניין חשוב ביותר, וזו מדיניות מוצדקת שחשוב להמשיך בה", אך סייג את דבריו וציין כי "מבחינת הצורך, אני מניח שהתחקיר יבדוק אם זה היה הכרחי, כי טילי קרקע-אוויר לא מתפוצצים על יישוב ויכול להיות שבמחשבה יותר מעמיקה לא היה צריך לשגר טיל כזה שמכריח אותה להודות בפעילות", אמר.