גבי גזית ראיין היום (ראשון) בתוכניתו ב-103FM את ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, זאת לאחר שאמש הודיעה כי בכוונתה לרוץ בבחירות הבאות במסגרת מפלגה חדשה שתקים לבדה. "מה שחסר היום בזירה זה יותר עשייה. יש המון שנאה ולא נותנים לאנשים נטולי אינטרס לעבוד. תכלס זו השיטה המקולקלת, בעלי אינטרסים השתלטו על הזירה ולא נותנים לאנשים נקיים מאינטרסים לעשות. לא נותנים לחברי כנסת טובים לעבוד למען הציבור. הגיע הזמן שיהיה קול חדש, לא רוצים אינטרסים", אמרה.



"היום, כל פעם בגלל ספין פוליטי כזה או אחר אנחנו רואים שמפלגות של שישה או שבעה מנדטים מכופפות את הממשלה. אנו רואים ח"כים טובים שמתכופפים ומשתנים או נשברים באמצע. צריך קול חדש", הוסיפה.



גבי גזית הגיב לה: "אז תביאי 6 או 7 מנדטים. את רוצה יציבות ולא פיצול, אז הנה עוד פעם מפלגה קטנה".



לוי-אבקסיס:
"גבי, העניין הוא שהיום בגלל שיקולים פוליטיים אנו פתוחים לקפריזות. מפלגות קטנות מביאות את הממשלה לעשות מה שהיא רוצה אבל לא למען הציבור. כל אחד מסתכל על החברים שלו ועל הסקטור הפרטי שלו".




גבי גזית: "את יכולה להצטרף למפלגה חיובית כלשהי".



לוי-אבקסיס
: "אני אקים מסגרת חדשה כי נכוויתי במים רותחים. אנו מגלים כי בסופו של דבר יש מפלגות שהן על פניו טובות אבל אם הן לא רוצות להיות סקטוריאליות ולדאוג לקבוצה הספציפית שלהן אז הן הופכות להיות מגש הכסף עליו נותנים פוליטיקאים לבעלי אינטרסים את המדינה. נמאס כבר. האינטרס המרכזי של הציבור לא מיוצג בכנסת".



גבי גזית:
 "מי יהיה ברשימה שלך?"



לוי-אבקסיס:
 "כנראה שאצלי לא יהיו גנרלים אלא חיילים שעובדים. הם יהיו כאלו שנלחמים על מה שצריך להיות בחברה הישראלית. אנחנו לא עוסקים ברשימה, אנו עוסקים בלוגיסטיקה של הקמת מפלגה".