המשבר בקואליציה נמשך: בסביבתו של ראש הממשלה מדגישים הערב (שבת) כי הוא אינו נסוג בו מהדרישה שהעלה בפני השר כחלון לשנות את הבנותיהם בנוגע לתאגיד השידור הציבורי. "אנחנו עדיין לא רוצים שהתאגיד יקום, ומצפים שכחלון ילך לקראתנו", אמר היום יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן ב"פגוש את העיתונות". "אם זה לא יקרה – יהיו בחירות". 

ח"כ ביטן אמר בראיון כי "המינוי של גאולה אבן מוכיח שבתאגיד מתנהלים כאחוזה פרטית. העיתוי של המינוי היה בעייתי. צריך לחזור אחורה. אי אפשר שמפלגה קטנה תמנע מהליכוד להשפיע על הדברים שחשובים לו". 

ח"כ דוד ביטן עם עובדי רשות השידור, השבוע. "התאגיד מתנהל כאחוזה פרטית". צילום: פרטי
ראש הממשלה עדיין חש שלא בטוב, ולא יצר קשר עם השר כחלון מאז שחזר. כזכור, שר האוצר אמר כי עד שנתניהו לא יפנה אליו אישית ויגדיר כי משהו השתנה. "עד אז הכל ספינים", אמר כחלון. עם זאת, צוותים של שני הצדדים, מטעם האוצר ומטעם הליכוד, ניהלו לאורך השבוע בזמן שהותו של רה"מ בסין משא ומתן. 

כזכור, שבוע שעבר הכריז נתניהו כי הוא חוזר בו מהבנות קודמות שהשיג עם שר האוצר כחלון וכי הוא מעוניין שתאגיד השידור הציבורי ייסגר, וכי הוא מוכן לפזר את הממשלה עם בקשתו לא תיענה. גורמים בקואליציה עסוקים בלנסות לתווך בין הצדדים, ומספר הצעות פשרה שונות הוצעו עד כה – ביניהן כי התאגיד ייפתח בתחילה, אך בכיריו יפוטרו ויוחלפו ותקציבו יקוצץ משמעותית.