שרת המשפטים איילת שקד מאמינה שהבחירות רחוקות וכי הממשלה היא יציבה וטובה ותאריך ימים. שקד דיברה היום (שלישי) בכנס של עמותת "אור ירוק" בוא אמרה כי לדעתה, "משבר התאגיד פתיר ולא סביר לגרור את המדינה לבחירות בגלל מחלוקת שהפערים סביבה לא גדולים".



לדבריה, "כל השותפות בקואליציה לא מעוניינות ללכת לבחירות ולכן אני מאמינה שיפתרו את המשבר הזה. זה לא נושא ששווה בשבילו לגרור את המדינה לבחירות. בתהליכים הממשלתיים צריך ארבע שנים כדי לעבוד כמו שצריך גם בממשלה וגם בכנסת".



שקד התייחסה גם לעתידה הפוליטי ואמרה כי היא לא פוסלת אפשרות שבעתיד תתמודד על ראשות הממשלה. היא הוסיפה כי לדעתה "אחרי עידן נתניהו נפתלי בנט צריך להיות ראש הממשלה אבל אני לא פוסלת בעתיד שזו תהיה אני".  



דבריה של שקד באים על רקע הפרסום בגלי צה"ל, לפיו פעילים רוצים לראות השרה שקד מתמודדת על ראשות המפלגה ואף הזמינו סקר המצביע על היתרונות שבהחלפתו של בנט על ידיה. על פי הסקר, אם השרה שקד תתפוס את מקומו של יושב הראש המכהן בראש הסיעה - היא תגרוף שלושה מנדטים יותר.



מנהל מכון המחקר שערך את הסקר, רפי סמית, סיפר הבוקר בתכנית "מה בוער" בגל"צ כי השרה שקד "מביאה ומשנה את הקהלים התומכים במפלגה. בעוד שבנט מביא את הקהל שלו - המסורתי או הדתי - היא מביאה קהל אחר".