ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר הערב (רביעי) בהרמת כוסית לכבוד פסח בכפר המכביה, ושב והתייחס לעימות הדדי שלו עם התקשורת. "לי אין אובססיה לתקשורת", אמר נתניהו, "לתקשורת יש אובססיה אלי".



נתניהו אמר עוד כי "בניגוד לתמונה שמציגה תעשיית הדכדוך, יש לנו באמת ארץ נהדרת ומדינה נהדרת ויש לנו כלכלה נהדרת התעסוקה במשק מלאה ההשקעות בשיא הגרעון נמוך ואנחנו דואגים שעץ הכלכלה ימשיך לצמוח זה מה שאנחנו יודעים לעשות". "אני אגיד לכם מה אני רואה בתקשורת: שהיא לא מספיק מגוונת, היא לא משקפת את התחושות של הציבור", הוסיף.



ראש הממשלה דיבר גם על ההישגים המדיניים והכלליים שלדבריו ממשלתו מובילה: "ישראל בהנהגתנו הופכת לכוח עולמי. כל יום מגיעות משלחות, לפעמים פעמיים ביום. אני רואה את זה ביחס ששל המעצמות הגדולות בתבל למדינת ישראל. הנשיא טראמפ בוושינגטון, הנשיא פוטין במוסקבה ונשיא סין בבייגי'ינג. מתי היה דבר כזה בתולדות המדינה? אתם לא תשמעו את זה בתקשורת. אני לא מתיימר לומר שאנו שווים באוכלוסייה, בשטח ובמשאבים, אבל אני כן אומר לכם כשאני נמצא שם בגאווה כשווה בין שווים, לא מרכין ראש כי אני מייצג אתכם וכל מה שאנו מאמינים בו".נשיא סין אמר לי 'אנו עוד מעט 1.4 מיליארד סינים'. אמרתי לו 'אנחנו עברנו עכשיו את ה-8 מיליון'. הוא אמר לי 'אבל אתם מעצמה עולמית בטכנולוגיה ובחדשנות'. הוא צדק. אנו ושומרים על ביטחון ישראל. על גבולות ישראל. תראו מה קורה סביבנו. המזרח התיכון בוער ומדינת ישראל היא מבצר חזק של יציבות של ביטחון ושל שגשוג".



"זה לא קורה מעצמו", אמר ראש הממשלה. "זה קורה מפני שאני מאמין, כפי שאתם מאמינים, ביישום הלקח המרכזי של הקמת המדינה והקמתו של צה"ל: תמיד נגן על עצמנו בכוחות עצמנו מול כל איום מול כל אויב. זו ההתחייבות שלי כלפיכם וזו ההתחייבות שלי כלפי כל אזרחי המדינה. כי להבטיח את ביטחון ישראל זה לא רק מילים. זו לא אמירה כבדרך אגב. כדי להבטיח את ביטחון ישראל אנו פועלים מקרוב ומרחוק, בתוך המדינה ומחוצה לה, בתעוזה ובאחריות, בעוצמה ובנחישות. בחזית הזאת עומדים החיילים והחיילות שלנו, השוטרים והשוטרות שלנו ואנשי השב"כ והמוסד".


עוד אמר ראש הממשלה, כי בקרוב תועלה קצבת הנכים: "העלינו את שכר החיילים, את שכר השוטרים, את שכר המינימום, הגדלנו את קצבאות הקשישים ובקרוב גם את קצבאות הנכים".