"זה אסון נוראי שהילדים נהרגים, רק הם של אנשים שרוצים להרוג אותנו, מדובר בחיות אדם שרוצחים אחד את השני", כך אמר הבוקר (חמישי) חבר הכנסת ינון מגל, בעימות שנערך בינו לבין חברת הכנסת מיכל רוזין ממרצ בתוכניתה של איילה חסון ב-103FM. "התבלבלתם קצת, מותר לי לא להתאבל על האסון של האויבים שלי? אני לא שוכח עבור מי הגז הזה יוצר מלכתחילה", הוסיף מגל. 



 


ח"כ רוזין תקפה מנגד את דבריו של מגל: "לא מפתיעה אותי אטימות הלב הזאת. אני תופסת את המוסר היהודי כמשהו שונה לגמרי. אני לא שמחה שאף אחד מת, גם האויבים שלי. אני נלחמת כי אין לי ברירה ". 
 
מגל לא נשאר חייב , ותקף חזרה את חברת הכנסת: "כהרגלה היא משקרת כי לא אמרתי שאני שמח מזה. לא מפתיע אותי. מה היא מבלבלת את המוח? היא יודעת מה המוסר היהודי?  אלו אותם אנשים שבלבלו את המוח שאפשר לרדת מהגולן בשביל רוצח הילדים. מה זה כל הדיבורים האלו? זה לא מוסר יהודי. כשיש לך אויב זה לא מוסרי להתאבל על האסון שלו. הם לא מוסריים, מי היא בכלל שתלמד אותי מה זה המוסר היהודי?". 

רוזין עקצה את מגל, שכזכור פרש מהכנסת על רקע טענות על הטרדה מינית : "אני לא שיקרתי מעולם, אלא אני שומרת על זכויות אדם, מה שאתה שכחת לעשות גם בחייך הפרטיים. אני מבקרת גם את חברי הרשימה המשותפת כמו איימן עודה שהתחמקו מלהגיד דברים מאוד קשים על אסד. ברור שישראל לא צריכה להיכנס למלחמה מול סוריה".