דם רע במפלגת השלטון: "מיקי מכלוף, ידידי, האם לא בשלה השעה לשקול מחדש הודעה על פרישה מהכנסת?", כך כתב הערב (חמישי) ח"כ אורן חזן (ליכוד) לחברו לסיעה ח"כ מיקי זוהר בחשבון הטוויטר שלו. זוהר ענה לו בחריפות וכתב: "אמר הסרסור שבית המשפט קבע שהוא צרך סמים וניהל קזינו. אחי, מה עם קצת מודעות עצמית?". קרב הציוצים הבוטה לא הסתיים בכך.



קרב הציוצים. מתוך: טוויטר
קרב הציוצים. מתוך: טוויטר




"מיקי, אתה נשמע די בטוח בשקרים שיוצאים לך מהפה. אם כך, הסר חסינותך ונבדוק את אמיתות דבריך. אני דווקא אשמח לפיצוי נוסף על זה שקיבלתי מסגל", ענה לו חזן ובתגובה כתב זוהר: "עזוב אותך מבזבוז זמן בבתי משפט, אני באמת מציע לך לחסוך קצת כסף עד שתסיים בקרוב את תפקידך כחבר כנסת ושתשקיע את הזמן שלך במשפחה החדשה שהקמת".



קרב הציוצים בין חזן לזוהר. צילום: מתוך טוויטר
קרב הציוצים בין חזן לזוהר. צילום: מתוך טוויטר


ח"כ יהודה גליק, חבר מפלגתם, הגיב להם ונראה שתפס את תפקיד 'המבוגר האחראי': "אתם השתגעתם?! התאבדות פוליטית קולקטיבית. אתה מזיקים לעצמכם, לליכוד ובעיקר מזהמים את השיח הציבורי. דייייייייי".



כזכור, אתמול ח"כ מיקי זוהר התכתש עם הורים שכולים במהלך דיון סוער בכנסת על מבצע 'צוק איתן'. במהלך הדיון, אמו של הדר גולדין, לאה, הטיחה ביקורת בדוח ושאלה מדוע בנה ואורון שאול לא הופיעו בדוח. "בפתח הדבר של הדוח יש נתונים, 50 ימי מלחמה, 74 הרוגים ואלפי פצועים, אבל דוח מבקר המדינה שכח שני חיילים מצטיינים. איך המבצע הסתיים, אם הבנים עדיין שם?". עוד היא האשימה את נתניהו: "הפכת אותנו לאויבי העם. אתה אומר שאתה אח שכול אבל את הבן שלך החזירו. למה רק משפחת גולדין מדברת? למשפחת שאול כבר אין כוח לדבר". בשלב זה תקף את גולדין ח"כ מיקי זוהר, והאם קראה לו "חצוף שכמוך, אני אפילו לא מכירה אותך".