איומים על חייו של ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) בעקבות פגישתו בסוף השבוע עם בכיר הפתח ג’יבריל רג’וב ברמאללה. לאחר המפגש הוצף דף הפייסבוק של מרגלית בתגובות נאצה שכללו גם איומים. כך למשל כתב אחד הגולשים: "במדינה מתוקנת היית מקבל כדור בראש, סמולני מסריח". ח"כ מרגלית מיהר לשתף את הפוסט בדף הפייסבוק של המשטרה וכתב "סיימנו להוריד את הראש".



גולש אחר כתב לו: "אתה שמאלני זבל כימי מהזן הבוגדני בתקופת הגרמנים שבגדו בעם שלנו. טוסו מפה לסוריה, שם מקומכם, זבלים". אחר הוסיף: "מרגלית, אתה בעצמך קללה גדולה על כל האנושות במדינה. לך לעזאזל וגם לעזה".




מרגלית עורר סערה כשפרסם לאחר המפגש עם רג’וב, שבו דן גם בשביתת האסירים הפלסטינים, הודעה שבה כתב: "ממשלת הימין מבשלת לנו אינתיפאדה בגלל טלפון ציבורי. נתניהו וארדן מתעלמים מהמלצות שב"ס ומדליקים את השטח על שטות כמו התקנת טלפון ציבורי לאסירים. אלה לא מנהיגים. אלה פירומנים חסרי אחריות".




בעקבות הדברים תקף אותו השר לביטחון הפנים גלעד ארדן וצייץ בטוויטר כי "אראל (קיבינימט) מרגלית נפגש עם מי שפועל להחרמתנו (רג'וב) ויחד איתו תוקף את רה"מ ואותי ותומך במחבלים שרצחו מאות ישראלים. גאה להיות שמאלני? אני מכיר שמאל ישראלי שפוי. אראל מרגלית כנראה אינו כזה".



אתמול ניסה מרגלית לקשור בין האיומים והתגובות הארסיות שספג לבין תגובת ארדן ואמר: "יש מחיר להסתה. ארדן קרא לשמאלנים מחבלים, והציבור מגיב בהתאם. כדאי שהשר ארדן יצטרף לאנשי הביטחון כמו כרמי גילון, ראש השב"כ לשעבר, דוד מידן איש המוסד ותת־אלוף במיל גיורא ענבר, שתומכים בהידברות ולא יעשה פוליטיקה על גבם של אזרחי ישראל".



במשרד לביטחון הפנים הדגישו כי השר קיבל חוות דעת חד־משמעיות מצד גורמי הביטחון, כולל שב"כ, המתנגדות לכל ויתור לדרישות האסירים הביטחוניים השובתים רעב.