שרת התרבות, מירי רגב, הגיעה היום (ראשון) לבית משפחתו של אלאור אזריה, החייל היורה שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון, וניסתה לנחם את משפחתו, יום לפני שהדיונים בנוגע לערעור על העונש שנגזר עליו, שנה וחצי מאסר, יימשכו. לאחר הפגישה, פרסמה רגב פוסט בפייסבוק בו היא סיפרה על הפגישה עם המשפחה.



"ביקרתי את המשפחה של אלאור אזריה. פגשתי אם שבורה, כואבת ודואגת לגורל בנה. ניסיתי לחזק, לא היו מילים. בעיקר הקשבתי וביחד התפללנו כי הפרשה הכואבת תהיה מאחוריהם, מחר ייערך הדיון בעניינו. כולי תפילה שייצא משערים אלו אחרי הערעור היישר לביתו. לא יום אחד נוסף בכלא".






במהלך הפגישה אמרה אמו של אלאור, אושרה אזריה כי "קיבלנו טלפונים והודעות שאומרות: 'אנחנו נרצח את הבן שלך'. עד היום אני מקבלת תמונות של הבן שלי וכתוב עליו שההתנגדות הפלסטינית עוד ירצחו אותו", סיפרה אושרה, והוסיפה: "אני שואלת, מה קורה מה קורה, תגידו לי אתם רוצים חס וחלילה אסון מה קורה עם האבטחה שלנו? שלחתי את הבן שלי לשרת את המדינה לעזאזל, איפה אתם? זה שירות חובה".



"אני הולך להצדיע לדגל של המדינה שלי, הוא היה כל כך גאה ועכשיו איפה הוא? מה עשו לו, תפרו לו תיק. זה המערכת שהבן שלי הלך לשרת אותה כולם זרקו אותו, כולם ברחו ממנו. מטביעים אותו. לא אמרו לנו 'בואו נעזור לכם', שום דבר". רגב ענתה: "בושה, בושה. בואו נקווה שהדברים יסתדרו כראוי אתם תהיו איןלי מילים להגיד לכם הנזק זה שהוציאו את זה מהליך משמעתי בצבא להליך פלילי וחוץ מזה לא יכול היות שההורים מתמודדים לבד".