נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נחת היום (שני) בישראל. לאחר הנאומים שלו, של נשיא המדינה ושל ראש הממשלה, הגיע הזמן ללחוץ את ידי השרים, חברי הכנסת והמכובדים. יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, אמר לטראמפ כי ״ברוכים הבאים לישראל אדוני הנשיא. יום הולדת 50 לאיחוד ירושלים, מצפים שתהיה נשיא ראשון שמכיר בירושלים מאוחדת״.



לאחר מכן הציג ראש הממשלה את השר ישראל כץ כשר המודיעין והתחבורה. במהלך דיאלוג שהתפתח בין השר כץ לנשיא טראמפ, שאל טראמפ את השר כץ במה אתה עוסק? וכץ סיפר לו על היוזמה האיזורית שהוא מקדם לחבר את סעודיה ומדינות המפרץ ברשת רכבות דרך ירדן לישראל ולים התיכון.
אורן חזן צילם סלפי עם טראמפ

"אתה יודע איך קוראים לזה?" , שאל כץ. איך? שאל טראמפ, אמר לו כץ Trump Rails, טראמפ שנראה מרוצה, צחק ואמר יפה מאוד.

כשהגיע לשר לביטחון פנים, גלעד ארדן, עדכן אותו האחרון באירוע הדריסה בתל אביב, ואמר כי עדיין נבדקת האפשרות שמדובר בפיגוע. זאת למרות שהמשטרה קבעה כי מדובר בתאונה. אלא שהרגע המביך של האירוע, היה כאשר הגיעו טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו לח"כ אורן חזן, שקודם לביקור בירך את טראמפ בטוויטר על בואו וכתב: "אני מחכה לשיחה ממך. יש לנו הרבה דברים לדון בהם".



אלא, שחזן התעלה על עצמו במהלך טקס קבלת הפנים וביקש לצלם סלפי עם הנשיא האמריקאי, למורת רוחו של ראש הממשלה, שביקש ממנו להפסיק ואף הזיז לו את היד. 



 

Thank you, Mr. President - it was my pleasure!

A post shared by Oren Hazan (אורן חזן) (@oren.hazan) on