הוזמן או לא הוזמן? אין ספק שאחד מהרגעים שייזכרו ביותר מטקס קבלת הפנים לדונלד טראמפ הוא הסלפי המאולץ שנאלץ נשיא ארצות הברית לעבור ביחד עם ח"כ אורן חזן. לאחר שהסיפור הגיע למספר כלי תקשורת בעולם, והעניין כונה "מביך", הגיב חזן לעניין ותהה מדוע עושים סיפור גדול כל כך מהנושא. לטענתו, הוא אף הוזמן לטקס והזמין את משרד החוץ להתעמת איתו ולבדוק אם העניין נכון. 



חזן אמר בריאיון בערוץ 10: "הגיע הזמן שתתעוררו, שיש נשיא כמו דונלד טראמפ, הפרוטוקולים חשובים, אבל אפשר לחרוג מהם. ביקשתי יפה. אמרתי לו שכל הזמן אומרים לי שאני טראמפ הישראלי והוא אמר שצריך שיהיו עוד כמונו. הוא הפתיע אותי, כי גם שנתקע לי הטלפון. הוא המתין בסבלנות. יכול להיות שראש הממשלה כעס שלא הזמנתי אותו להצטרף. לכל המספרי סיפורים, זה לא רלוונטי, הציבור אוהב את זה. ברחוב כולם אמרו שזה יפה.



לאחר מכן עבר חזן להתקפה: "כאשר התקיימה הלווייתו של נשיא המדינה, שמעון פרס, שרים הסתובבו עם מנהיגי עולם ועשו סלפי. לא שמעתי אף אחד שדיבר על זה". על הודעת משרד החוץ, לפיה מספר אנשים שלא הוזמנו הסתננו לטקס, אמר: "ההודעה לא כוונה אליי. אני לא הוזמנתי. הגיע הזמן להפסיק עם השקר. אני יודע שח"כים לא הוזמנו, אבל אני פניתי ליואב הורוביץ וצחי ברוורמן, והוזמנתי בסוף. צריך לזכור שאני תמכתי בו מההתחלה ועד הסוף. אתמול בערב קיבלתי שיחת טלפון מלשכת ראש הממשלה, הסבירו לי מתי ולאן להגיע, שאלו אם אני מגיע עם נהג. זה סיפור שקרי אם אומרים אחרת".



חזן לא התרגש מהתגובות ואמר: "שהם ייראו מה יצא מהסלפי הזה, יגידו יכול להיות שהיינו צריכים להתייחס לזה אחרת. אם אנשים הצליחו להשתחל לאזור הכי סטרילי, אם הטיעון שלהם, זה מחדל אבטחתי. אז הייתי אומר להם לעשות בדק בית. אני בטוח שהודעת משרד החוץ לא מכוונת אליי. דיברו איתי שם, שאלו אם אני יכול לשבת בשורה השנייה. אף אחד לא גער בי. ברגע שהמשלחת האמריקאית פינתה את האזור, שאלתי אם אני יכול לעבור קדימה. זאת לא בושה. אמרו שעשיתי טראמפ לטראמפ. אמרו לי שהמקומות שמורים, ואמרתי שזה בסדר. כך זה היה. עשיתי סלפי גם עם שר החוץ האמריקאי, אבל לא ביקשתי לעשות עם מלאניה טראמפ תמונה. 


הסיפור ההזוי התחיל להיות ויראלי בעיתונים ברחבי העולם. אתרי הניוז החלו להביא את הסיפור, כשהעיתון ההולנדי, "אלגמיין דאחבלדט", סיפר כי "חבר כנסת גרם לרגע מביך לנשיא ארה"ב. אורן חזן ניסה לקחת סלפי עם טראמפ ובגלל שהדברים נמשכו יותר מדי זמן, ראש הממשלה נתניהו התערב".


סצנת הסלפי של אורן חזן עם טראמפ - הפרק הטוב בהיסטוריה של "ויפ" Facebookwww.facebook.com