כולם התרגשו למראה התמונה בה נראו נחמה ריבלין, רעייתו של נשיא המדינה, והגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ, אוחזות ידיים בכניסה למשכן הנשיא בירושלים. מתברר ששתי הנשים קשרו הצליחו ליצור בזמן הקצר אותו בילו יחד יחסי ידידות. היום (שלישי) פרסמה ריבלין פוסט בו פרגנה לטראמפ.



"תודה רבה על המילים החמות מאתמול. ריגשתם וריגשתן אותי מאוד. זה היה יום מיוחד עבור כולנו, וכמובן שגם בשביל רובי ובשבילי", כתבה ריבלין. "בהמולת הביקור החשוב וההיסטורי הזה, זכיתי גם להכיר את הגברת הראשונה מלניה. אישה מקסימה מבפנים ומבחוץ, רגישה ומיוחדת. בזמן שהיה לנו יחד, הבאתי לה מתנה שקניתי לבנם, ברון בן ה-11, את הספר המקסים 'חיבוק' שכתב דויד גרוסמן, ושאיירה מיכל רובנר, בשלושה עותקים: עברית, ערבית ואנגלית.




"היה חשוב לי להעניק לברון, שנשאר בבית והוא רק בן 11, מזכרת מהסיור של הוריו בישראל", כתבה ריבלין. "אין מתאים מספר יפה כל כך, שמספר על אהבה באמצעות חיבוק. ספר לילדים, אבל כזה שנוגע גם במבוגרים. מלניה התרגשה מאוד, והבינה מיד, גם לפני שקראה את תוכנו, שמדובר בסיפור על אם וילד. אני מקווה מאוד שברון יאהב את הספר כמו שאני אוהבת".



לסיום כתבה הגברת הראשונה של ישראל: "היה נהדר לשבת איתה, ועם איוונקה הנפלאה שהצטרפה אלינו, ולדבר בין השאר על קירוב לבבות בין אנשים זרים שאם רק היו מתעניינים זה בזה אולי היו פחות מפחדים מהתקרבות".