ג'ייסון גרינבלט, שליחו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל, נפגש הערב (חמישי) עם שמחה ולאה גולדין, הוריו של החייל השבוי סגן הדר גולדין. בציוץ שפרסם השליח האמריקאי בחשבון הטוויטר הרשמי שלו הוא כתב כי ,נפגשתי עם לאה ושמחה גולדין כדי להביע בפניהם את ההזדהות העמוקה שלי עם אובדנו של הדר. ארגון החמאס צריך להתבייש בפעולות הלא אנושיות שלהם". הוא הוסיף כי הוא "מתפלל עבור הדר".



כזכור, רק לאחרונה ביקשו אנשי הקרן למורשת יהודית להעביר לנשיא האמריקאי, במהלך ביקורו בארץ, עצומה הדורשת להשיב את החייל החטוף לישראל. בעצומה נכתב כי "עלינו כאזרחי ארה"ב, בהם רבים שבחרו בך, להזכיר לך, הנשיא שלנו, כי גם שתי משפחות אמריקניות איבדו את יקיריהן שלחמו בצה"ל בעת מבצע 'צוק איתן', משפחות גולדין ושאול הם אחינו ולהם אין קבר לבנים".



גרינבלט בפגישתו עם נתניהו בארץ. צילום: לע"מ
גרינבלט בפגישתו עם נתניהו בארץ. צילום: לע"מ



כמו כן, אנשי הארגון שנמצאים בישראל קבעו פגישה בנושא עם סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס, בחודש יולי הקרוב, אז יציינו באירוע בחסות הכנסייה האוונגליסטית בטקסס שלוש שנים למבצע צוק איתן בנוכחות סגן הנשיא.



החייל הדר גולדין נחטף במהלך מבצע צוק איתן שהתרחש ברצועת עזה ביולי 2014 ומאז הוא מוחזק בידי ארגון חמאס, כמו גם החייל אורון שאול שנשבה אף הוא באותו מבצע צבאי.