במפלגת העבודה גוברת מלחמת ההשמצות הפנימיות ככל שהפריימריז לראשות המפלגה הולכים וקרבים, וההערכה היא כי לא יהיה מנוס מדחיית הפריימריז בשל חשד לאי סדרים חמורים במפקד. מחר תכנס המועמדת לפריימריז דינה דיין מסיבת עיתונאים בבית המפלגה שבה תדרוש לחקור את תלונתה על פרצת אבטחה חמורה במערכת המחשוב של המפלגה שאפשרה לשנות את פרטיהם של אלפי מתפקדים, שלא על דעתם, ולהוסיף פרטים פיקטיביים. 

בצורה זו, נוספו מתפקדים רבים שככל הנראה לא ידעו כלל שמישהו פקד אותם, ומאידך הוטלו שיבושים בפרטיהם של מתפקדי אמת, באופן שעלול להביא לגריעתם מספר הבוחרים. בין היתר, למשל, שינה אלמוני את מספר הטלפון של יושב ראש העבודה יצחק הרצוג לזה של שלי יחימוביץ', ואילו כתובתו של חבר הכנסת מנואל טרכטנברג שונתה לכתובת פיקטיבית בקרית גת.

דיין, שדיווחה בעתירה כי קיבלה איומים על חייה,  דורשת כי המפלגה תערוך בדיקה מחודשת של כל ספר הבוחרים, דבר שעשוי להביא לדחיית הפריירמיז על ראשות העבודה שנועדו להתקיים ב-4 ביולי.
 
דינה דיין גם טענה כי פעילים של עמיר פרץ פקדו בשדרות אנשים בתמורה לתלושי מזון לרמי לוי וכי פקד פעילים פיקטיביים, בפרט בפעילותו במגזר הערבי.
ח"כ אראל מרגלית, המתמודד על ראשות העבודה, קרא לעמיר פרץ לפרוש מהמרוץ ואמר כי הוא אינו מתכוון לשתוק עוד ודרש מפרץ לפרוש לא רק מהמרוץ לראשות המפלגה אלא בכלל מהחיים הציבוריים.

אראל מרגלית. צילום: פלאש 90
בתגובה לכך פרסם חבר הכנסת בר פוסט חריף בו קרא לו "להתבייש" ולהתנצל בפני עמיר פרץ על שהוא מטיל בו דופי. "אראל אחי, הרי גם אם ממש ממש תתאמץ, לא תשכנע אותי שעמיר פרץ מושחת. האיש שחי בצניעות כל חייו בשדרות (כמו המנהיגים שהיו לנו כאן פעם), האיש שכל קמפיין שלו מישכן את ביתו, לקח הלוואות ולא פיזר מיליונים. האיש שאם הצליח ונבחר - זה היה בדיוק אך ורק בגלל מנהיגותו, עשייתו ו״חייו הציבוריים״ ולא בגלל יועצים ושכירי חרב בשכר רב או בגלל קמפיין מושחז ומצוחצח במליונים. אלא רק בשל עשייתו ומנהיגותו. נקודה. מוזר שעוד יש מנהיגים כאלו היום בעידן הטוויטר והקלוגהפט, אבל אפשרי. עמיר הוא הוכחה לכך”. 
חבר הכנסת בר גם טען כי מרגלית מפעיל את דינה דיין נגד פרץ. המשך הסאגה כאמור תתקיים מחר בשתי מסיבות עיתונאים נפרדות. תחילה יתכנסו תומכי פרץ, ח"כ חיליק בר, ח"כ איציק שמולי, ח"כ רויטל סויד וח"כ איתן ברושי למסיבת עיתונאים בא יביעו את תמיכתם בעמיר פרץ ויביעו התנגדות לדחיית הפריימריז ואילו דינה דיין תכנס מסיעת עיתונאים בבית מפלגת העבודה שבה תדרוש לחקור את החשדות החמורים שהעלתה.

ח"כ עמיר פרץ אמר בתגובה להתרחשויות האחרונות כי "כנראה שזה מאד קשה, להשקיע מיליונים רבים ולגלות שאנשים לא אוהבים אותך, לא מאמינים לך ושאתה מדשדש מאחור בסקרים. זה גורם לאנשים חלשים לאבדן עשתונות. מאוד עצוב שניסיון של כמה שנים בפוליטיקה לא לימד אותו שלא הכל זה אגו מנופח. לגופם של דברים: אראל ממשיך למחזר את אותן טענות שמזמן הופרכו ושהוא עצמו יודע שהן נדחו ושאין בהן ממש. העובדה שאני מוביל וצפוי לנצח מעבירה אותו ואחרים על דעתם".

"אני נהנה מתמיכה ציבורית רחבה מכל חלקי הציבור ואמשיך לפעול ביושר בלי מיליונים ובלי מיליונרים. אינני מתכוון להיגרר להכפשות. חשוב לי לשמור על המפלגה מאוחדת ככל שניתן לקראת המערכה האמיתית להחלפת ממשלת נתניהו״.