הממשלה תתכנס היום (ראשון) באולם "אחר כותלנו" במנהרות הכותל לישיבה שבועית חגיגית לרגל יום ירושלים. במהלך הישיבה צפויות להתקבל שורה של החלטות שנועדו לחזק את הבירה, בהן הקמת רכבל תיירותי לעיר העתיקה. הממשלה תתבקש לאשר תוכנית לפיתוח אגן העיר העתיקה בירושלים בהיקף של 50 מיליון שקל, הקמת מעלית ומעברים תת־קרקעיים להנגשת הרובע היהודי לרחבת הכותל המערבי, הגדלת המסגרת התקציבית של תוכנית החומש לשדרוג תשתיות ולעידוד ביקורים ברחבת הכותל, והקמת רכבל ל"מרחב ירושלים הקדומה" בתוואי שבין מתחם "התחנה הראשונה" לשער האשפות.



כמו כן, יובאו לאישור תוכניות לשיפור השירותים הציבוריים בתחום הבריאות, התרבות החינוך והרווחה בעיר, צמצום זיהום האוויר מתחבורה בירושלים, פיתוח מתחם בנייני האומה, עידוד עובדי מדינה למגורים בעיר באמצעות הטבות שונות והעברת יחידות ארציות של הממשלה לבירה.



במהלך הישיבה היום צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו להודיע על מינויו של איוב קרא לתפקיד שר התקשורת. כזכור, השר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי שימש כממלא מקום קבוע של שר התקשורת למשך שלושה חודשים. תוקף המינוי פג ביום ראשון שעבר, אולם נתניהו ביקש לדחות את ההודעה בנושא להיום בגלל ביקורו של הנשיא טראמפ.