שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון הזהיר הבוקר (שני) בסדרת ציוצים שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, כי אם לא יוגשו כתבי אישום בפרשת כלי השיט - פרשת 3000, והתיק ייסגר, בכוונתו לחשוף לציבור בפומבי את החומרים שמסר למשטרה בנושא.



הוא כתב: "לנוכח דברים שקרים שאמר הבוקר זאב אלקין לאריה גולן בניסיון להגן על ראש הממשלה מבלי להכיר את העובדות: בתקופתי כשר הביטחון לא היו כל חקירות בנושא כלי השיט. לא היתה כלל עסקה כי התנגדתי ובלמתי אותה. על דעת הרמטכל ומפקד חיל הים. רק לאחר שהתפטרתי חודשה העסקה, קודמה ונסגרה באופן שמעורר שאלות קשות. פורסמו תחקירים שחשפו קשרים, מניעים ופעולות ונפתחה חקירה".



הוא הוסיף: "מסרתי את כל הידוע לי לחוקרי המשטרה. אני מצפה שראש הממשלה ייחקר ושהאמת תצא לאור. אם לא יוגשו כתבי אישום בפרשה, והתיק ייסגר, אחשוף לציבור בפומבי את מה שמסרתי למשטרה - ושהציבור ישפוט!".



כזכור, בפברואר האחרון דווח כי פרקליט המדינה שי ניצן החליט, על דעת היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, להרות למשטרה לפתוח בחקירה פלילית בנושא רכישת הצוללות והספינות הגרמניות. ההחלטה התקבלה על רקע המידע שנאסף על ידי המשטרה במסגרת הבדיקה שהתנהלה בחודשים האחרונים ולאור איסוף ראיות שהעלו חשד סביר נגד חלק מהמעורבים בפרשה לביצוע עבירות מתחום השחיתות הציבורית.