שרת התרבות והספורט מירי רגב תשמש כממלאת מקום ראש הממשלה בנימין נתניהו, שימריא היום (רביעי) לביקור ביוון, כך נקבע הבוקר לאחר שמזכירות הממשלה ערכה משאל טלפוני בין השרים על מנת לאשר את הצעד. נתניהו ימריא בצהריים לסלוניקי, יוון, למפגש ממשלות שלישי עם יוון (G2G) ולמפגש פסגה אזורי שלישי של מנהיגי ישראל-יוון-קפריסין. 

אל ראש הממשלה יצטרפו השרים יובל שטייניץ, אופיר אקוניס, ואלי כהן למפגש עם ממשלת יוון ולחתימה על הסכמים. ראש הממשלה יקיים פגישה עם ראש ממשלת יוון אלכסיס ציפראס ופגישה נוספת עם נשיא קפריסין ניקוס אנסטסיאדיס.
כמו כן, תתקיים פגישה של שלושת המנהיגים ותפורסם הצהרה משותפת שתכלול את שיתופי הפעולה בין המדינות בתחומי האנרגיה, תקשוב, הגנת סביבה, חדשנות ושת"פ מחקרי - מדעי.  בנוסף יתקיים מפגש טרילטראלי ישראל-יוון-קפריסין בהשתתפות ראשי המדינות, השרים והמשלחות. הפגישה המשולשת תתמקד ב"צמיחה כלכלית דרך חדשנות ויזמות".

ימריא ליוון. נתניהו בכנסת. צילום: מרק ישראל סלם
ימריא ליוון. נתניהו בכנסת. צילום: מרק ישראל סלם

מטרת ההתייעצויות הבין-ממשלתיות והפגישה המשולשת היא המשך חיזוק שיתוף הפעולה האסטרטגי המתפתח בין יוון לישראל ולקפריסין ודיונים בנושאים אזוריים ואסטרטגיים. 
במסגרת הביקור יתקיים גם טקס הסרת לוט לציון הקמת מוזיאון השואה בסלוניקי וכן טקס הקראת איגרת תודה למדינת ישראל ע"י ראש ממשלת יוון מפרנסי האי קפלוניה על סיוע חיל הים הישראלי לתושבי האי בעת רעידת האדמה שפקדה אותם בשנת 1953. ספינות חיל הים הישראלי היו הראשונות להגיע לאי ולסייע.