ח"כ אורן חזן הורחק על ידי ועדת האתיקה של הכנסת מהמליאה ומוועדות הכנסת למשך שבוע לאחר שתקף בשידור חי את חברת הכנסת מיכל רוזין ממרצ בכנס של שוברים שתיקה בקריית אונו. הבוקר (שלישי) הוא הגיב בתוכניתם של משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM: "כל מי שהולך ומשתמש בכל במה אפשרית להכפיש את מדינת ישראל ולפגוע בצה"ל אין לי כללי נימוס כלפיו". 

משעל טען לעברו: "גם במדינה דמוקרטית יש כללי התנהגות. אתה לא יכול להכתיב כללים משלך. אתה סותם פיות. תאר לך שהיו עושים לך את זה". ענה לו ח"כ חזן: "היא בושה לכנסת, היא קטנה ואין לה מקום בכנסת. לארגונים בוגדניים אין מקום לכנסת. גם לי עושים את זה ואתה כנראה לא מבין את כנסת ישראל. באותה הפגנה מדוברת הרביצו לי וחבטו בי בעוצמה עם אגרופים לחזה. האם מישהו נענש או נעצר? כל דבר שמותר בשמאל אסור לימין. אני לא הרמתי יד ולא קיללתי. אמרתי את האמת של הציבור בישראל. האמת היא אחת - מי שפועל נגד צה"ל והמדינה צריך להתבייש. אני אמשיך להיות הקול של הציבור".

על טענתה של ח"כ תמר זנדברג בטוויטר כי דבריו של חזן נאמרו בתיאום עם ערוץ 20 השיב: "פעם אחר פעם כל חברותיה של מיכל ממרצ מקללות ומכפישות. לא הגעתי משום מקום. הוזמנתי לראיון משותף והגעתי לראיון משותף".