כתב חדשות 10, רביב דרוקר, ממשיך להוביל את פרשת הצוללות, ופרסם אמש פרטים חדשים בדבר חצי מיליון יורו שהועברו לכאורה ממיקי גנור, נציג המספנה הגרמנית, על כך סיפר הכתב: "כל הפרסומים עד היום בפרשת הצוללות עסקו בניגוד עניינים והחלטות תמוהות לכאורה בעסקה. מעולם לא ראינו העברת כספים של האדם המרכזי בפרשה, מיקי גנור, לאחד מגיבורי הפרשה. 
"אמש גילינו שהתבצעה העברת כספים שכזו אך איננו יודעים למי, אנחנו יודעים שגורם אכיפה אמר לכתבנו כי מדובר בהתפתחות משמעותית וכי הועבר כסף לאחד מגיבורי הפרשה. אם מיקי גנור העביר חצי מיליון יורו למישהו שנושא תפקיד במערכת הביטחון מדובר על פרשת שוחד מהחמורות בתולדות המדינה". 
עוד הוסיף דרוקר: "את איש העסקים המדובר בכתבה, לקחו משדה התעופה וביקשו שיבוא למשטרה למסור עדות פתוחה. הוא היה שותף למניפולציה החשבונאית בעסקה ב-2013. מיקי גנור ביקש ממנו להעביר חצי מיליון יורו מתל אביב לקפריסין דרך בריטניה כך שיחסוך מע"מ והוא הסכים. המשטרה אמרה בעבר שלטעמה מדובר בפרשת שוחד. דרך ההעברה הזו משקפת כוונת הסתרה. המשטרה כנראה יודעת למי הכסף הועבר ולכן מתייחסת לנושא כאל פרשת שוחד". 


על חקירת ראש הממשלה בנושא טען דרוקר: "אנחנו לא יודעים את פרטי החקירה ואין לנו מושג מדוע לוקח כל כך הרבה זמן לחקור את הפרטים. ברור לי שיש ראיות מאד משמעותיות במשרדים של גנור ושמעון מולכו אך זה לא דבר פשוט לחפש בתוך משרדים של עורכי דין. לכן, אם הם עשו דבר שאינו כשר, היה להם המון זמן להסתיר זאת. אף אחד לא הגיע ולא תפס את הדברים בזמן וזה מעלה סימן שאלה".
 
בנוסף לכך, התייחס כתב חדשות 10, רביב דרוקר, לפשיטה של המשטרה על בית 'ידיעות ספרים' וטען: "זו שערורייה. הקשבתי לשיחה אמש עם דוברת המשטרה מירב לפידות שאמרה דבר מוזר מאד בעיני. היא טענה שמיום חמישי, בו נלקחו הקבצים למשטרה, היא לא נתקלה במידע של בן כספית ובוגי יעלון. כמה זמן לוקח לדפדף במחשב?" 
"כולנו מכירים מחשבים ויודעים כמה זמן לוקח לאתר קובץ. זה עניין של שניות. אז או שהמשטרה לא עשתה דבר בנושא מאז יום חמישי או שהיא לא דוברת אמת. למה מירב לפידות לא אומרת שהייתה תקלה במחשבים כפי שפורסם היום? היא אמרה למאזינים שהנושא בבדיקה וכי לא נתקלו בחומרים. כשאתה שומע את השקרים והמניפולציות אתה מאבד אמון במערכת. למה הם לא מתקשרים לבן כספית לומר לו שנמצאו קבצים שלא היו צרכים להיות שם ושהם מתנצלים על כך?"