ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני) הודיע למזכירות הכנסת כי החליט להסיר את שמו מהצעת החוק הקוראת לאסור על מעבידים בסקטור הציבורי לפטר עובדים החשוד בפלילים, עוד בטרם הוגש כנגדם כתב אישום פלילי. שמולי, שהיה חתום על ההצעה יחד עם יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, החליט על הצעד כדי למנוע את הרושם שנוצר כאילו ההצעה נועדה לסייע ליאיר כץ, בנו של שר הרווחה חיים כץ, הנחקר בפרשת השחיתות בתעשייה האווירית.

הצעת החוק עומדת לעלות להצבעה ביום ראשון הקרוב בוועדת השרים לחקיקה. ח"כ שמולי זעם על כך שגורמים שונים ניסו לקשר את ההצעה עם חקירת יאיר כץ והבהיר כי ההצעה לא תחול רטרואקטיבית, משום שהכלל הוא שהצעות חוק הן רק מעתה ואילך ואין להן תחולה לאחור. עם זאת, לאור חרושת השמועות,  החליט לבסוף שמולי למשוך את שמו מההצעה ולהגיש בהמשך הצעת חוק מתוקנת. לעומתו, ח"כ ביטן ממשיך לקדם את ההצעה.
 

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב ח"כ שמולי: "בשבוע הבא אמורה לעלות הצעת חוק לאיסור השעיית עובדים בטרם הגשת כתב אישום (כשיש כזה - צריך לפטר). החלטתי להסיר את תמיכתי מההצעה כי אני סבור שיש להדגיש בה עוד יותר שני אלמנטים מרכזיים לפני קידומה. לכן, במקום ההצעה הקיימת בכוונתי להניח על שולחן הכנסת הצעה חלופית שתדגיש עוד יותר כי אין (וגם לא היתה) שום כוונה להכניס בחוק תחולה לאחור על מקרים קיימים או מתמשכים מהעבר וכן, תגביל בזמן סביר את יכולת המעסיק להשעות את העובד במקום ההצעה הנוכחית לבטל יכולת זו כליל.
העובדים החלשים ורק הם עומדים לנגד עיני ולאור העובדה שמרביתם אינם מסוגלים לעמוד בפני השעיה ממושכת הכוללת אובדן פרנסה ופגיעה בשמם הטוב, עוד לפני שבכלל הוכחה אשמתם (אז- צריך כאמור לתת על הראש ולמצות את מלוא חומרת הדין), מחייבת את שינוי נקודת האיזון הקיימת בחוק.