ביקור היסטורי: ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, הגיע אחר הצהריים (שלישי) לביקור רשמי בן שלושה ימים בישראל. בכך הוא הפך לראש הממשלה ההודי הראשון שמבקר בארץ. מודי התקבל בקבלת פנים ממלכתית בנתב”ג על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו ובהשתתפות סגל א’. מארגני הטקס דאגו כי הפעם לא יכנסו לשטח קבלת הפנים אורחים בלתי רצויים כדי להימנע מאירועים מביכים, דוגמת הסלפי של אורן חזן, כפי שקרה בביקורו ההיסטורי של נשיא ארה”ב דונלד טראמפ. 


לאחר הנחיתה, הגיע שלב הנאומים. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר למודי: "חיכינו לך כמעט 70 שנה. היחסים בינינו כל כך טבעיים שצריך לשאול למה זה לקח כל כך הרבה זמן. אומרים שבעמק הסיליקון בקליפורניה השפות הנשמעות ביותר הן הינדו ועברית ומדי פעם גם קצת אנגלית".

מודי פתח את נאומו בעברית: "שלום לכולם, שמח להיות פה". לאחר מכן אמר: "כבוד לי להיות ראש הממשלה הראשון שמגיע לישראל. אנחנו משתפים פעולה מול איומים כמו טרור. הביקור שלי הוא התחלה של נתיב של שותפות עם ישראל".עוד אמר מודי כי "הודו היא תרבות עתיקה, אבל אומה צעירה. הודו מחשיבה את ישראל כשותפה לצמיחה מתמשכת". 
לפנות ערב הגיעו מודי ונתניהו למוזיאון יד ושם, ובאוהל יזכור הניח המנהיג הודי זר לזכר ששת המיליונים. "מאוד התרגשתי מהביקור במוזיאון יד ושם", כתב מודי בספר האורחים במקום. "המקום הוא תזכורת לרשע הבלתי ניתן לתיאור שפעל לפני דורות והוא סמל ליכולת של העם היהודי לגבור על הקשיים". לאחר מכן הציע נתניהו לאורח לבקר גם בקרבו של חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל, ומודי נענה בשמחה. 
עוד קודם לכן ביקרו השניים, יחד עם שר החקלאות אורי אריאל, בחוות דן דנציגר, המגדלת ומשווקת פרחים ליותר מ-60 מדינות. ראש הממשלה נתניהו אמר בחווה כי "מכון וולקני, שעושה חלק גדול מהמחקר הזה, הוא מוסד המחקר החקלאי המוביל בעולם. אני אומר שאין שני לו, במלוא הצניעות. האנשים הללו עושים דברים מדהימים ואפשר להגדיל את הפריון של היבול, של ההשקיה, של האדמה ושל המקנה באמצעות המחקר פורץ הדרך שהם עושים. דבר אחד שעדיין לא פתרתם הוא איך להוריד את הטמפרטורה בחממה. זה יקר מדי". 
 
חוות דנציגר קראה על שמו של ראש ממשלת הודו מודי זן של חרצית  (chrysanthemum) בצבע לבן.
נתניהו פינה את סדר היום

בצעד נדיר, ראש הממשלה נתניהו פינה את סדר היום ביומיים הקרובים, שלו כמעט לגמרי. הוא צפוי להתלוות למודי לכתריסר אירועים. מאוחר יותר היום יבקר מודי במוזיאון יד ושם בירושלים ויניח זר באוהל יזכור. בהמשך יסעד ארוחת ערב חגיגית במעון ראש הממשלה בבירה.

מחר יתארח מודי אצל נשיא המדינה ראובן ריבלין. בצהריים יקיים פגישת עבודה עם נתניהו שבסופה יחתמו על הסכמים לשיתוף פעולה בתחומי מים, חקלאות, חלל, מחקר ופיתוח ועוד, בהיקף של מאות מיליוני דולר.

ראש ממשלת הודו יבקר גם במוזיאון ישראל באגף מורשת יהדות הודו, וייפגש עם מאות מיוצאי הודו במפגש שיכלול תוכנית אמנותית עם אחד מכוכבי תעשיית הסרטים ההודית.

פגישה מרגשת צפויה לאורח רם הדרג עם הילד מוישי הולצברג בן ה־10, שהוריו רבקה וגבריאל נרצחו במתקפת הטרור במומבאי ב־2008. מוישי ניצל מהטבח בזכות המטפלת ההודית סנדרה סמואל, שמסייעת לסבו ולסבתו לגדל אותו בארץ. גם היא תגיע לפגישה המרגשת.

מחרתיים יבקר מודי בחיפה ויניח זר בבית הקברות הצבאי, שבו טמונים חיילים הודים שנפלו בקרבות על כיבוש הארץ מידי הטורקים במלחמת העולם הראשונה והיו בין משחררי חיפה.