ראש ממשלת הודו גרנדה מודי ממשיך את ביקורו ההיסטורי בישראל, כאשר הבוקר (חמישי) הוא טייל עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בחוף אולגה במכונית המתפילה מי ים, שם השניים זכו לקבל סקירה מקיפה בנושא ממנכ"ל ובעלי החברה שיצרה את הרכב. מדובר ברכב שמסוגל לטהר מים, ויכול לספק מי שתייה לעד 22,000 איש ביום.

השניים נסעו לאורך רצועת החוף ברכב המדובר, בו נהג רה"מ נתניהו, ולאחר שיחה ביניהם, השניים טעמו ממי השתייה שטוהרו במקום. בתום הסיור רה"מ נתניהו התפנה לשיחה מדינית עם נשיא רוסיה פוטין, שלאחריה נמסר מלשכתו נמסרשהשיחה שעסקה בעיקר במצב בסוריה. מודי שב לתל אביב, שם ייפגש בקרוב עם נתניהו לאירוע עם אנשי עסקים במלון דן.

רה"מ נתניהו וראש ממשלת הודו מודי בנסיעה ברכב להתפלת מים ים
רה"מ נתניהו וראש ממשלת הודו מודי בנסיעה ברכב להתפלת מים ים
 
מודי הגיע לארץ לפני כיומיים לביקור רשמי בן שלושה ימים בישראל, כאשר הוא למעשה ראש הממשלה ההודי הראשון שמבקר כאן אי פעם. עם נחיתתו, הוא התקבל בקבלת פנים ממלכתית בנמל התעופה בן גוריון (נתב"ג) על ידי רה"מ ובהשתתפות סגל א’.

 


בהמשך הוא ביקר במוזיאון יד ושם, ובאוהל יזכור הניח זר לזכר ששת המיליונים. "מאוד התרגשתי מהביקור במוזיאון יד ושם", כתב מודי בספר האורחים במקום. "המקום הוא תזכורת לרשע הבלתי ניתן לתיאור שפעל לפני דורות והוא סמל ליכולת של העם היהודי לגבור על הקשיים". לאחר מכן הציע נתניהו לאורח לבקר גם בקרבו של חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל, ומודי נענה בשמחה.