לאחר ניצחונו הגדול של אבי גבאי על ח"כ עמיר פרץ בסיבוב השני בפריימריז של העבודה, סיפר הבוקר (שלישי) הספר של היו"ר החדש של המפלגה, בתכניתם של דרור רפאל, ספי עובדיה ונסים משעל ב-103FM על הדמיון בין התספורת של הלקוח שלו לבין זו של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, וטען כי "בזכות גבאי אני חבר במפלגת העבודה". הוא הוסיף כי "בניגוד לנתניהו שנזקק לספר צמוד כדי לעשות שטיפות, אבי גבאי לא צריך את זה, ולכן אין לו ספר צמוד", ואף הכחיש את השמועות על כך שיש לו פאה.



 "גם מפלגת העבודה וגם מדינת ישראל צריכים להיות שמחים מאד על הבחירה בו", קבע רוני הספר, שהוסיף: "אני האמנתי בו ואני מאמין בו עדיין. אני חושב שיש לו סיכויים גבוהים מאוד לנצח, ומקווה שהוא יהיה ראש הממשלה הבא כי הוא יעשה שינוי גדול".



 


על הקשר בין השניים סיפר רוני: "אבי מגיע להסתפר אצלי כל שבועיים-שלושה. יש לו שיער בסדר גמור. תפסו אותו בהתרוצצות, כשהשיער שלו לא היה נראה הכי טוב, אבל הוא בסדר גמור. הוא הגיע להסתפר אצלי בשבוע שעבר והוא עובד קשה מאוד". על התספורת המדורגת, המזכירה את תספורתו של מנהיג קוריאה הצפונית סיפר: "הוא כבר הרבה זמן איתה. אני הספר, וזה שמקבל החלטות לגבי התספורת שלו".

לדבריו, "במהלך התספורת אנחנו מדברים קצת גם על פוליטיקה. אני יודע שהוא עובד קשה מאוד. אני חבר מפלגת העבודה בזכותו - הצטרפתי וגם צירפתי אחרים". 

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן