לאחר הניצחון הגדול בבחירות לראשות מפלגת העבודה, אמר הבוקר (שלישי) היו"ר החדש אבי גבאי, בכנס שהתקיים בתל אביב כי "הקמפיין להחלפת נתניהו התחיל היום. מבחינתנו מדינת ישראל הכריזה על בחירות, אין מחנות יותר, נביא את ה-30 מנדטים שעלינו להביא". כמו כן, הוא קרא לציבור לתמוך במפלגה: "אתם מאמינים בי? מאמינים בתקווה? הצטרפו לעבודה".



אבי גבאי בהצהרה לאחר הניצחון

"תודה לכולם, עשינו את זה במאמץ גדול, בתושייה, בחדשנות וביצירת התלהבות אצל הציבור", אמר גבאי בפתח דבריו, והוסיף: "יצרנו תקווה שאפשר לשנות ולהגיע למדינה שונה ממה שיש לנו".



לדבריו, "הבטחנו חשמל. לאורך כל הקמפיין אמרנו שאם ננצח יהיה חשמל, ותראו את הכותרות של היום - אם הצוללות אחרינו בכותרות הבנו שהצלחנו לייצר את החשמל הזה, אנשים רוצים להצטרף לניצחון ולהצלחה. המפלגה מרוויחה מהחשמל הזה ברמה כזו שהמרכזייה שלנו קרסה מרוב מצטרפים חדשים".



גבאי חוגג את ניצחונו במטהו. צילום: מרק ישראל סלם
גבאי חוגג את ניצחונו במטהו. צילום: מרק ישראל סלם



"חשוב שנסייע לכל אדם שרוצה להצטרף. הוא הסביר כי "אנשים רוצים להצטרף כי הם מבינים שבדרך הזאת הם יחזקו אותנו. כל אדם שמצטרף לעבודה ונרשם כחבר בה מחזק אותנו ואת התקווה לשינוי"



בתוך כך, גבאי הכריז שהמטרה שלו היא להגיע ל-100 אלף מתפקדים לקראת הבחירות הבאות לכנסת. "לא יתכן שמפלגה ששואפת לשלטון, ואנו נגיע לשלטון, מגיעה עם 52 אלף מתפקדים. אנחנו צריכים להגיע לפחות למאה אלף מתפקדים לבחירות הבאות. נעשה הפקת לקחים ונתכונן לקרב הבא. מעכשיו, אנחנו פשוט עובדים ביחד בשביל לנצח את הבחירות הבאות". 



נתניהו. "הקמפיין להחליפו התחיל". צילום: מרק ישראל סלם
נתניהו. "הקמפיין להחליפו התחיל". צילום: מרק ישראל סלם



מלבד זאת, גבאי אמר  כי "האמנתי מתחילת הדרך שזה יקרה", והוסיף: "אפגש עם ח"כ יצחק הרצוג בהמשך, ואז נחליט לגבי תפקיד יו"ר האופוזיציה".