שרת התרבות והספורט, מירי רגב, התראיינה הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל והתייחסה לבחירתו של אבי גבאי לראשות המפלגת העבודה ולסקרים שפורסמו בעקבות זה. "שלטון הליכוד ממש הלא בסכנה. נתניהו הוא הראוי והטוב ביותר להיות ראש הממשלה", אמרה רגב. לדבריה, אבי גבאי לא מאיים על הליכוד. "מפלגת העבודה מחפשת יציבות. לשמאל יש כל פעם משיח חדש. גבאי הוא רענון אבל לא באמת חידוש", אמרה השרה.



רגב התייחסה לסקרים שפורסמו השבוע, לפיהם המחנה הציוני נהנית מבחירתו של גבאי ורושמת עלייה משמעותית ואף עוקפת את יש עתיד. "אני לא רואה שינויים בגושים. הבעיה של מפלגת העבודה היא שאין שינוי בתפיסת העולם ובערכים שלה. כל עוד זאת אותה מפלגה שמוכרת אשליות לציבור, זה יהיה המצב".



רגב שנאלה גם על חקירות ראש הממשלה נתניהו וחקירות פרשת הצוללות ובזק. "לא רוצה להיות חלק מהתופעה ששבה התקשורת מזינה את הציבור חצאי אמיתות. תוך כדי חקירה יש הדלפות. לא רוצה להיות חלק מהחגיגה הזאת. זה לא אתי בעיני. אני מציעה שנמתין בשקט עד סיום החקירות ואז נתייחס". רגב הוסיפה: "אנחנו לא שלטון מושחת ולא משחית. נתניהו עובר לינץ' תקשורתי. מהרגע שהוא נבחר מנסים להפיל אותו.



שרת התרבות התייחסה גם לדברים שאמרה בוועדת הכספים, לפיהם "בשנה הבאה למוסדות התרבות בתל אביב ובגדול". לטענת רגב, התקשורת הביאה רק חלק מהדברים שאמרה. "לא יכול להיות שתל אביב מקבלת 250 מיליון שקל בשנה ואילו יהודה ושומרון רק 5 מיליון, והנגב 50 מיליון. תל אביב היא חשובה, אבל לא יכול להיות מצב שבשלושה רחובות בה יש ארבעה תאטראות שלא יכולים להחזיק את עצמם, ואילו בפריפריה אין תאטרון. יכול להיות שמוסדות תרבות החל משנה הבאה ייפגעו".