ראש הממשלה נתניהו זימן היום (חמישי) חברי כנסת ושרים של הליכוד לדיון מיוחד במטרה לתדרכם איך להגיב בתקשורת לחשיפות האחרונות בפרשת הצוללותובמשרד התקשורת. אחד מהם, ח"כ מיקי זוהר, סיפר אחר הצהריים לבן כספית ורוני בר און בתוכניתם ב-FM103 על פגישה זו, והתעמת עם כספית על עובדות הפרשות. 

"ביבי היה מאוד כועס", הוא סיפר. "הוא מרגיש שהגיעו מים עד נפש והראה לנו נתונים שכל מה שהוצג בכלי התקשורת הוא שקר. הוא ביקש שנעביר תא האינפורמציה לציבור ונצא להתקפה. העובדות שהוצגו בפנינו אצל ראש הממשלה קובעות שכל גורמי האכיפה אומרים בצורה מפורשת שראש הממשלה לא קשור לפרשיות האלה והוא לא נחשד בפרשות האלו. כל מה שאנחנו יודעים זה שיש מסע של אנשי שמאל בגיבוי של תקשורת להפיל ממשלת ימין שלא באמצעות הקלפי". לשיחה המלאה:

כספית: זה ממש מצחיק - אנשי שמאל. מפכ"ל המשטרה, ראש אגף החקירות, ראש יאח"ה, היועמ"ש, מבקר המדינה שעבר אודישן בבלפור - כל אלה שמאלנים?

"אף אחד מהאנשים האלה לא אמר שראש הממשלה צריך ללכת לכלא. כולם אמרו שיש חשדות שצריכים להיחקר וראש הממשלה לא חשוד באף אחת מהפרשות האלה. לקבוע מראש תוצאות חקירה כאילו ראש הממשלה מושחת זו הכפשה.
זוהר אמר: "בענייני אלוביץ', אין שום ניגוד עניינים ביבי לא חבר של אלוביץ', הוא מכר של אלוביץ'.  ראש הממשלה הגדיל ועשה והחליט לא לדון בסוגיה על מנת למנוע שלכאורה לא יהיה ניגוד עניינים". 
כספית: הוא מרח אתכם, הנוקאאוט הוא שהיועמ"ש אסר עליו לעסוק בענייני בזק ואסרו עליו להיות שר התקשורת. 
זוהר: "הייתה פגישה בינו ליועמ"ש והוא התייעץ איתו ובסופה הוא החליט להזיז כל חשש לניגוד עניינים". 
כספית: אתה לא מבין. למה אתה חושב שבג"ץ אסר על נתניהו להיות שר התקשורת? למה הוא לא שר התקשורת?
זוהר: "גם אם היה חשש ולו קטן של ניגודי עניינים היה בעניינו של מילצ'ן. ראש הממשלה החליט באופן מושכל לעזוב את תיק התקשורת". 
כספית: "הוא לא החליט, סילקו אותו משם". 
ח"כ מיקי זוהר המשיך והדגיש כי נגד ראש הממשלה לא הוגש אף כתב אישום, וזהו ההבדל בינו לבין אהוד אולמרט שהתפטר מתפקידו. כספית אמר לו כי הוא "ממשיך להתחפר. אולמרט התפטר לפני שהוגש נגדו כתב אישום. אמרת פה דברים רבים שאין קשר בינם לבין המציאות".