ההפגנה השבועית של מוצאי שבת בסמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בפתח תקווה הייתה השבוע גדולה במיוחד, הגדולה ביותר מאז התחילה סדרת ההפגנות – זאת על רקע ההתפתחויות האחרונות בפרשיות נתניהו, עם מעצר הבית של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר וחקירתו של עו"ד דוד שמרון בפרשת הצוללות. יותר מ-1000 אנשים הגיעו להפגנה.
בין המפגינים, התייצב אבי גבאי, לראשונה כיו"ר העבודה ונציגה לראשות הממשלה בבחירות הבאות. גבאי אמר בהפגנה: "אני הבטחתי שאני מנהיג האופוזיציה, ובאתי לכאן לחזק ישראלים טובים שבאים להפגין, ישראלים שמצביעים לכל המפלגות. אני קורא לראשי המפלגות – המצביעים שלכם רואים שחיתות פוליטית. בן דוד שעוסק בצוללות מנהל משא ומתן קואליציוני. תפילו את הממשלה. תיקחו החלטה אמיצה. הציבור שלכם לא רוצה שחיתות".
ההפגנות השבת. צילום: אבשלום ששוני

אבי גבאי נושא דברים בהפגנה מול ביתו של היועמ"ש
אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, שהחל את סדרת ההפגנות אמר: "אני הייתי ב-2011 בתוך הבית של ראש הממשלה ואני אומר לכם זה בדיוק מה שמפחיד את ביבי נתניהו וקרוביו. הוא לא מפחד ממנדטים ומפוליטיקאים - הוא מפחד מהעם, ואנחנו העם. אנחנו לא ימין לא שמאל ולא מרכז. אנחנו אנשים שנלחמים נגד השחיתות. פוליטיקאים ברמות הגבוהות פשוט מחליאים אותם אנחנו עומדים ואומרים עד כאן". 
 

מדובר בהפגנה ה-34 מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, אשר מתקיימות בכל מוצאי שבת מאז הכריז כי אין חשד לפלילים בפרשת הצוללות בנובמבר האחרון. 
כזכור, בשבוע שעבר אירעו התפתחויות הן בפרשת הצוללות והן בפרשת בזק, במסגרתן מצאו את עצמם שניים ממקורבי נתניהו בחקירות ממשוכות ובאיסור ליצור איתו קשר. שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת ואיש סודו של נתניהו נמצא במעצר בית לאחר שעלה חשד כי העביר באופן שיטתי מידע מסווג לבזק, הנמצאת תחת שליטתו של שאול אלוביץ', מקורבו של נתניהו. עו"ד דוד שמרון נחקר ממושכות בנוגע לפרשת הצוללות, שם בוצעו מעצרים ראשונים של אנשים בכירים במערכת הביטחון בחשד לשורת עבירות בעסקאות כלי שיט עם תאגיד טיסנקרופ הגרמני.