שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר הערב (שבת) כי הוא סבור שהאירועים האלימים סביב המשבר בהר הבית עומדים להסתיים. "אני חושב שאנחנו לקראת סיום המשבר. זמן הבלימה לוקח יותר מיום ויותר מיומיים, אבל אני מעריך שאנחנו לקראת המשבר", אמר השר בראיון בחדשות 2. 

ליברמן התייחס להחלטות שהתקבלו בפרשה – הצבת המגנומטרים בהר הבית כנגד המלצות השב"כ והסרתם תוך זמן קצר, החלטות שספגו ביקורת ציבורית קשה. "לעיתים קרובות אין חפיפה בין שיקולי ביטחון לבין דעת הקהל. דווקא היכולת לקבל החלטות לא פופולריות היא חשובה המאוד ואפילו קריטית. אני חושב שפעלנו נכון, ואני שמח שהקבינט נתן גיבוי למשטרת ישראל שפעלה מצוין. אי אפשר לנהל ענייני ביטחון בעזרת סקרים ואמוציות. המגנומטר הוא לא פרמטר ואני חושב שבדיעבד פעלנו נכון". 

ליברמן הוסיף כי "אני לא יכול להתייחס לכל המודיעין ולכל ההערכות שבהתאם להן התקבלו ההחלטות". בהתייחס לביקורת שמתח השר נפתלי בנט על ההחלטה להסיר את המגנומטרים, אשר לה הוא הצביע נגד, אמר ליברמן "אני חושב שכל חברי הקבינט מחוייבים להחלטותיו, ללא קשר איך הם הצביעו. יש מושגים כמו קולגיאליות ולויאליות וזה חשוב מאוד". 

ליברמן התייחס גם להתקפות של ח"כ דוד ביטן ומירי רגב נגד הערכות השב"כ ואמר כי אלו "דברים אומללים. עדיף שלא היו נאמרים. רק בשבועיים האחרונים שב"כ מנע כ-19 פיגועים. אני מציע גם למירי רגב וגם לביטן לחזור בהם ולהתנצל. מי שמתעסק בביטחון צריך לוותר על רייטינג".