חקירות ראש הממשלה: מחלוקת קשה במערכת הפוליטית מימין ומשמאל בנוגע להתקדמות חקירות נתניהו. שרת התרבות מירי רגב היא אחת הבכירי הליכוד היחידים שהגנה על ראש הממשלה ותקפה הבוקר (ראשון) בראיון לכאן ב' את התקשורת וחוגי השמאל, והאשימה אותם בניסיון להפיל בדרך לא דמוקרטית ראש ממשלה מכהן. "חוברים כאן גופים אינטרסנטים, חלקם בשמאל וחלקם בתקשורת. זה לא יצלח כי הציבור לא מטומטם ומבין שאין כאן שום שוחד", אמרה.



"נתניהו לא אדם מושחת וזה לא מעטפות. לא מתרגשת מעד המדינה וסומכת עליו. מציעה לכל האנשים שעובדים על להפיל את ראש הממשלה ללכת לנוח ולשתות קפה", הוסיפה.





שרת התרבות הוסיפה ותקפה את השחקנית רבקה מיכאלי שאמרה בשבוע שעבר בריאיון למעריב כי "מירי רגב תימחק מדפי ההיסטוריה". "המשטרה הודיעה את זה גם ב-96 וב-99 ולא קרה כלום. אין לנו בעיה עם הפרקליטות או המשטרה. עושים לינץ' תקשורתי לנתניהו. רבקה מיכאלי זה כל הסיפור", אמרה.



"רבקה מיכאלי זה כל הסיפור". צילום: פליקס קריס




השרה הוסיפה כי "השמאל הקיצוני שכחו שדמוקרטיה מחליפים בקלפי, לא בכוח. נתניהו לא אדם מושחת. הכל זה הדלפות בתקשורת בניסיון להשפיע על הציבור הישראלי ועד עכשיו זה לא צלח".



חברת הכנסת נאווה בוקר (ליכוד), שהגיעה אתמול להפגנת הנגד בפתח תקווה שאורגנה על ידי מפלגתה בתגובה למחאות בקרבת ביתו של היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט אמרה לגל"צ כי "התקשורת הציגה מצג שווא שלא הגיעו הרבה אנשים להפגנה. הגענו להגיד לשמאל מספיק, עד כאן, להפגנות שנועדו להפעיל לחץ על היועמ"ש כד שיחליט החלטה שמתאימה להם".

בוקר הוסיפה: "אתם לא יכולים ללכת להפגין באופן אישי מול ביתו של עובד מדינה. מדובר בהפגנה פוליטית של אנשי שמאל. קצת מאוכזבת מכך שלא הגיעו יותר להפגנה שלנו. מדובר בניסיון הפיכה שלא באמצעות בחירות, תחליפו באמצעים דמוקרטיים. רואים את הרדיפה המאסיבית של כל משפחת נתניהו".