גם על רקע הודעת הפרקליטות כי ראש לשכתו לשעבר של בנימין נתניהו, ארי הרו, ישמש כעד מדינה נגדו, התמיכה בנתניהו בליכוד לא נפגעת. יושב ראש הקואליציה דוד ביטן (ליכוד) התראיין היום (שלישי) לתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM בנוגע לכנס התמיכה המתוכנן מחר בגני התערוכה ואמר כי הוא מצפה להתגייסות מלאה משרי הליכוד מאחורי ראש הממשלה.



"כל השלבים הארגוניים הסתיימו", עדכן ביטן בנוגע לכנס, "החלפנו עכשיו את האולם, יש היענות טובה ואני חושב שילך טוב. אנחנו מצפים מהשרים ומחברי הכנסת שיעמדו בקו של החזית בקרב על הדעת הקהל אני שמח שהם התיישרו עם הקו".



בנוגע לחקירות ראש הממשלה עצמן אמרי יו"ר הקואליציה: "קודם כל אנחנו נמצאים רק בשלב החקירה והחשדות והראייה לכך זה שהם לקחו עד מדינה כי לא היה להם תיק. היום של עדי המדינה זה יום הדין של האנשים בתקשורת למה הם צריכים עד מדינה. אצל אולמרט זה היה משהו אחר, הוא פירק את הממשלה כי לבני וברק פירקו לו אותה מבפנים. אם השרים חושבים אחרת שיתפטרו מהממשלה".





כספית: אולמרט נפל והורשע בגלל עדי מדינה, משפחות פשע נופלות בגלל עדי מדינה, מתי תגידו על ארי הרו שהוא ממומן על ידי הקרן החדשה?


"ראש הממשלה אומר שהוא יעבור את זה, זה לא נעים. אבל זה שיש עד מדינה זה מוכיח שלא היה נגדו תיק הבשיל לכתב אישום במשך השנה האחרונה. זה אומר שכל הקשקושים של הפרשנים בתקשורת בשנה האחרונה זה היה סתם".



כספית: זה הזוי מה שאתה אומר


"המשטרה בסך הכל הדליפה ואתם עשיתם כותרות. לא היה להם משהו בשל לכתב אישום. בשנה האחרונה מה שקרה זה שלא היה תיק ואתם דיווחתם שיש".



כספית: מי שמתדרך זה הפרקליטות והחוקרים


"אתם נפלתם בפח פה. אנחנו נלחמים בקרב על דעת הקהל לגבי עצם העובדה שלקחו פה עד מדינה. יש לי מה להגיד בעניין הזה ואני אגיד אחרי שאני אשמע מה הוא אומר אני מצפה ממנו שיגיד את האמת".



פרופ' אלדד: עושה רושם שכרגע הקרב הוא אצל היועמ"ש ולא על דעת הקהל


"אנחנו עושים את הכנס הזה כדי לשמור על המורל של פעילי הליכוד ולאחד את השורות של הח"כים, השרים והפעילים. יש לזה מטרה וזה לא קשור ליועמ"ש, עוד לא החלטנו מי ינאם. ראש הממשלה צפוי לנאום יש שרים שנמצאים בחו"ל לדעתי רוב מי שנמצא בארץ יבוא. אמרתי כבר שציבור המתפקדים שלנו שומע ורואה. עם כל הכבוד לא לעולם חוסן. הם צריכים לבוא ולתמוך ולהשפיע".



"מי שחושב שראש הממשלה לא בסדר צריך לקום וללכת  הליכוד עצמו תומך בראש הממשלה. אתם לא יודעים כמה אהבה יש לראש הממשלה בקרב פעילי הליכוד, היום אנחנו במלחמה על דעת הקהל. הפסדנו לאהוד ברק כאשר היה קמפיין 'מושחתים נמאסתם'. זה בדיוק מה שמנסים לעשות לנו עכשיו. מעצימים את החשדות, מעצימים את הקשר לראש הממשלה, והכל בשביל להשפיע על דעת הקהל. אנחנו צריכים שגם השרים יעשו את העבודה, לא רק ביטן ואמסלם. אני מצפה מהשרים ומהח"כים להגיע מי שלא יבוא ולא יעמוד בקו החזית תהיה לו בעיה בקרב המתפקדים בזמן הבחירות הבא".