תנועת הליכוד תערוך הערב (רביעי) כנס תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו. ספי עובדיה התייחס לנושא בתוכניתו ב-103FM, ואמר כי "זה צפוי להיות אירוע תקשורתי בסיקור מאד גבוה. מבינים שזה יהיה אירוע חדשותי בפרופיל מאד גבוה. נתניהו צפוי להגיע לשם ולומר דברים כמו 'לא היה כלום ולא יהיה כלום' אך גם להוסיף אלמנט קרבי".





פרשן חדשות 2, אמנון אברמוביץ', טעו כי מדובר בכנס פסול. "אנחנו בתוך תהליך חקירה והיה לי ברור שההפגנות בפתח תקווה יובילו להפגנה שתתקיים היום בגני התערוכה ולדעתי רצוי סיקור מינימלי".



עוד אמר העיתונאי הוותיק, כי לא יופתע אם ראש הממשלה עצמו יהיה שם. "נתניהו מבצע מהלך שיטתי לפגיעה במערכת המשפט ומערכת זכויות האדם. כעת החבל רק הולך ומתהדק סביבו. צריך לזכור שמערכת האכיפה ומערכת התקשורת לא פועלות באותו קצב ובאותו ווליום. פרשת ישראל ביתנו לדוגמא, החלה להיחקר לפני שלוש שנים ורק כעת מוגשים כתבי אישום. מאחר שהקרב הוא על דעת הקהל, צריכים להיות מאד מתונים וזהירים. נכון שהמגמה היא ברורה אך עדיין צריך להיזהר. טל פרידמן אמר בארץ נהדרת 'דבר חלש'. הדיבור המתון והחלש הוא המוצדק".



כשנשאל האם ייתכן שנתניהו ייקח על עצמו קלון ויעזוב לארצות הברית, השיב אברמוביץ': "זהו תסריט הגיוני וסביר. נתניהו בתפקיד כבר 11 שנים וחצי במצטבר, הוא נכנס לתפקיד ב-1996. אין לי ספק שנוצר פה מבוך שמקשה עליו לתפקד גם אם החקירות לא יימשכו שנתיים. ראש ממשלה נמצא תחת מצבור חקירות. זו בעיה ואין לנו אלא לאמץ את הדברים שהוא עצמו אמר על אהוד אולמרט. הדברים של נתניהו בימים ההם מדברים בעד עצמם".


עריכה: איתמר זיגלמן