"אני ליכודניק אז אני לא מרגיש מאוים, אבל עיתונאים מותקפים פה על בסיס יום יומי", כך אמר הבוקר (שני) עיתונאי מעריב בן כספית, שהתראיין לגלי צה"ל בעקבות טענות של אנשי תקשורת על הסתה של ראש הממשלה בנימין נתניהו כלפיהם. "נתניהו לא צריך להגיד לחסידיו להכות את דרוקר ואברמוביץ'", הדגיש כספית. "מספיק שהוא ייצור רושם שהם מנסים להדיח ראש ממשלה מכהן, הם עובדים על הזיכרון הקצר של האנשים". בנוסף התייחס כספית ללינץ' שעבר ביפו העיתונאי גלעד שלמור: "עד שלא ימצאו את האחראים לתקיפה אסור לרדת מזה". 

כספית הדגיש שבניגוד למה שטוען נתניהו, לא מדובר ברדיפה שמאלנית כלפיו: "הייתי פעיל ליכוד, אבי מגדולי המעריצים של נתניהו והיחסים ביני לבין אבי לא טובים כשעולה נושא פוליטי. אבא שלי היה כותב לנתניהו ומזדהה אתו - בעקבות מאמרים שלי. לא נכון שכל המתנגדים לו שמאלנים. החקירות זה לא להפיל את הימין - במקום נתניהו רוב הסיכויים שיתיישב איש ימין. לא יחזירו שטחים וזה לא סיפור של ימין ושמאל". עוד הוסיף: "כבר 20 שנה שאני מפשפש במעשיו של נתניהו ומשפחתו, לפי דעתי זה לא מצב בריא שראש ממשלה בחקירות". 

בן כספית. צילום: אלוני מור
בן כספית. צילום: אלוני מור
כספית אף התייחס לטענות שעולות לאחרונה שוב על כך שהתקשורת "אתרגה" את אריאל שרון בזמן ההתנתקות ואת אהוד אולמרט, טענות אליהן התייחס גם נתניהו עצמו בנאום בכנס התמיכה. "אני בנושא של אולמרט לא עשיתי תחקיר. אחרי לבנון השנייה קראתי לו ללכת הביתה. לא הייתי בקיא בזה כמו נתניהו וברק התקשורת רדפה גם את  אולמרט וברק. גם שרון, הלילה שבו הוא נפל לתרדמת השנייה נפתח בשמונה בערב עם כותרת של ברוך קרא על התפתחות באחת הפרשות שלו, ולא הניחו לו לרגע. גם אברמוביץ' עם האתרוג פרסם רשימה של דברים לא טובים על שרון".